به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: اکنون اسکبار جهانی همه تلاش خود را به کار بسته است تا از پیشروی و انتقال اهداف انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورهای جهان جلوگیری کند.
وی افزود: اما خوشبختانه این چراغی است که ایزد متعال برافروخته و کسانی که بخواهند این چراغ الهی را خاموش کنند خداوند ریشه آن ها را می سوزاند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به گفته وزیر خارجه اسرائیل که با انقلاب امام (ره) ؛ زلزله ای در ایران به پا شده که امواجش به زودی اسرائیل و شرق و غرب را می گیرد ادامه داد: امروز این امواج تمام دنیا را محاصره و ناله دشمنان جمهوری اسلامی را بلند کرده است.
وی رمز موفقیت امام راحل را ارتباط و اتصال ایشان به خداوند و اخلاص و توجه ایشان دانست و افزود: به گفته خبرنگاران خارجی در مراسم تشییع امام راحل، 10 میلیون ایرانی به دلیل عشق و ارادت خود به رهبر کبیرشان در زیر آفتاب شدید خرداد با لباس های سیاه و اشک ریزان در غم از دست دادن رهبری بزرگ و انقلابی، پیکر ایشان را تشییع و همراهی کردند.
وی همچنین با اشاره به قیام مردم ایران در 15 خرداد سال 42 تصریح کرد: در 15 خرداد باید از سابقون انقلاب یادی کنیم که چراغ انقلاب را روشن و در مقابل حکومت ستم شاهی قیام کردند و با دادن هزاران شهید زن و مرد و پیر و جوان، در نهایت شب سیاه سحر شد و انقلاب اسلامی در ایران برپا شد.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به انتصاب دکتر علی اکبر ولایتی به سمت ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با امید به خدا به زودی نگرانی های والدین برای دانشجویان دانشگاه آزادی و پرداخت شهریه های نجومی و صرف آن برای خوشگذرانی عده ای به پایان می رسد و این مبالغ برای تحصیل علم و دانشجویان هزینه خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ارتباط، رفاقت سعودی ها با آمریکا و پیاده سازی اسلام آمریکایی از سوی آن ها خاطرنشان کرد: این افراد نماز می خوانند اما با شیطان بزرگ رقص شمشیر می کنند، قرآن چاپ می کنند و با کفر اعظم مشروب سرو می کنند، تروریست را محکوم امام خود مروج آن هستند و قرارداد میلیارد دلاری سلاح با آمریکا منعقد می کنند و مردم سوریه و یمن را قتل عام می کنند.
حجت الاسلام میردامادی افزود: سعودی ها همانند گاوی هستند که تا مادامی که برای آمریکا شیر می دهند و سودمند باشند آمریکا از آن ها بهره کشی می کند و در نهایت پس از کسب منفعت، آن را ذبح خواهد کرد.
وی همچنین گفت: یکی از جاسوسان کاخ سفید در خصوص حجاب بانوان ایرانی می گوید ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گلدار، آن را به مانتو و مانتوهای بلند را به کوتاه و تنگ تبدیل کنیم اکنون از حجاب زن مسلمان تنها یک روسری مانده که به لطف وجود روسری های لیز، آن هم از سرشان می افتد.
وی بیان کرد: زنان مسلمان ایرانی نجیب هستند و این ها همه توطئه دشمنان و نفوذ فرهنگی به جوانان ماست که باید همه در مقابل آن هوشیار باشیم و همواره در همه حال فریاد 'مرگ بر آمریکا' را فراموش نکنیم.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین در بخشی از سخنان خود به سند 2030 اشاره کرد و این سند که از سوی یونسکو ( سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد) به کشورها پیشنهاد شده است را مغایر با فرهنگ مردم ایران دانست.
ت/7135 /2093 * خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.