**شهرام امیری، کارشناس میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان اعلام کرد: طبق ماده 558 قانون مجازات اسلامی هرگونه تخریب میراث فرهنگی از جمله یادداشت نویسی بر این آثار، جرم است و یگان حفاظت میراث فرهنگی بطور مستقیم با مرتکبان برخورد می کند.

**علی بصیرپور، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از کاهش جریان آب زاینده رود در شهر اصفهان از 19 خرداد خبر داد.

**حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: رمضان ماه شادی و نشاط معنوی مسلمانان است و این اداره کل تلاش می کند با اجرای برنامه هایی در این ماه مبارک، شادی و نشاط معنوی رمضان را به مردم منتقل کند.

**تولید شمش طلا در مجتمع طلای موته در شمال اصفهان به دلیل بهبود و ارتقای کیفیت آزمایشگاه کنترل کیفیت و افزایش راندمان 50 درصد افزایش یافته است.

**هوای استان اصفهان برای 2 روزآتی صاف توام با وزش باد به نسبت شدید ودر برخی مناطق شرقی و شمال شرقی همراه با گرد و غبار پیش بینی می شود.

**سیدنصرالدین صالحی، دادستان شهرستان نایین گفت: در اجرای طرح مقابله با ورود اتباع بیگانه غیر مجاز به کشور، گروهی از حاملان اتباع بیگانه و قاچاقچیان انسان درنایین دستگیر شدند.

**حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: توسعه فرهنگ قرآنی راهکاری موثر برای مقابله با آسیب های اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد است.

**محسن نیرومند، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، اجرای طرح های نیاز سنجی اشتغال و بیکاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهمترین برنامه های معاونت اشتغال و کارآفرینی این اداره کل اعلام کرد.

**میانگین وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان از 24 ساعت گذشته تا روزپنجشنبه در شرایط سالم قرار دارد


گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.