به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، داریوش امانی در نشستی با فرماندار تیران و کرون افزود: 650 نیروی شرکتی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همکاری دارند که برخی از آن ها بیش از 12 نوبت حقوق خود را دریافت نکرده اند.
وی بیان کرد: برخی ازبدهی ها مربوط به پیش ازادغام معاونت راهداری اداره کل راه وشهر سازی در اداره کل حمل و نقل است که منجر به ثبت دیون در اسناد اداره کل راهداری و حمل و نقل شده که با همکاری فرمانداران شهرستان ها این بدهی ها پرداخت می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان با اشاره به تاسیس اداره راهداری و حمل و نقل در شهرستان های استان اصفهان گفت: فرمانداران شهرستان ها با اختصاص زمین و اعتبار برای رفع مشکل مکان این اداره با اداره کل راهداری و حمل و نقل کمک کنند.
وی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده نجف آباد به داران گفت: ساماندهی و تقویت مجتمع های بین راهی در این جاده در برنامه های اداره کل قرار گرفته که تبدیل وضعیت جایگاه خلیج فارس به مجتمع بین راهی بخشی از مشکل کمبود مجتمع بین راهی این بخش رفع می شود.

** اصلاح آسفالت 700 کیلومتر از جاده های اصلی استان اصفهان
همچنین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل استان اصفهان ازاصلاح آسفالت 700 کیلومتر از جاده های اصلی استان در چهار سال گذشته خبرداد و افزود: هزار و سیصد کیلومتر از جاده های اصلی استان اصفهان خرابی آسفالت داشت که درمدت چهار سال 700 کیلومتر آن اصلاح و مابقی نیز طی برنامه ریزی و بر اساس اولویت بندی ترمیم می شود.
فرزاد دادخواه افزود: این اقدامات با وجود کاهش میزان قیروکمبود اعتبارات صورت گرفت که اگر اعتبارات اداری در سال های آینده افزایش یابد روند بهبود جاده ها و رفع حادثه خیزی با سرعت بیشتری انجام می شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل استان اصفهان با اشاره به اینکه جاده تیران به داران یکی از مسیرهای پرتردد استان است، تصریح کرد: نقاط حادثه خیز در این جاده وجود دارد که منجر به تلفات جاده ای می شود.
وی ادامه داد: همجواری روستاها و مسیر جاده اصلی و ترددهای محلی، یکسانی جاده که منجر به واژگونی خودرو به دلیل خواب آلودگی راننده می شود و پیچ و قوس های این جاده منجر به تصادفات فوتی می شود.
دادخواه اضافه کرد: احداث زیر گذر در جاده تیران به داران برای روستاییان به تصویب رسیده که با تامین اعتبار هریک از این زیرگذرها کار احداث آن انجام می شود.
وی به جاده تیران به سامان اشاره کرد و گفت: این جاده حجم بالای ترافیک را در ایام سال به ویژه ایام تعطیل دارد که توسعه عرضی جاده ضروری است.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بلحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.
استان اصفهان دارای دو هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه است.
7131/6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.