به گزارش ایرنا، 'سرهنگ علیرضا جان نثاری' روز چهارشنبه در نشست خبری ستاد برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام(ره) استان اصفهان، افزود: از ساعت 12 روز چهاردم خردادماه تا پایان مراسم( پس از افطار) ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خیابان های اطراف گلستان شهدا اصفهان محل برگزاری مراسم، شامل میدان شهید لاوی، چهارراه فرایبورگ، تقاطع سپهسالار، تقاطع رحیم ارباب و کوچه کلانتری منتهی به گلستان شهدا محدودیت های ترافیکی دائم برقرار خواهد بود.
وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی موقت نیز در مسیرهای پیرامونی مکان های یاد شده وجود خواهد داشت، ادامه داد: ازشهروندان درخواست می کنیم برای عبور و مرور از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
او همچنین تاکید کرد که از عبور و مرور موتور سیکلت در مسیرها یاد شده و در بین جمعیت تا حد ممکن جلوگیری خواهد شد.
جانشین پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعزام 2 هزار و 500 نفرازشهرهای کاشان، نظنز، اردستان و آران و بیدگل به مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تا برای اتوبوس حامل این افراد، اسکورت قرار دهیم.
سرهنگ جان نثاری همچنین از رانندگان خواست که با رعایت تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی، بویژه در زمان بازگشت از عجله بپرهیزند.
وی افزود: رانندگان تا جایی که ممکن است بطور همزمان از شهرهای یاد شده حرکت نکنند تا ضمن کاهش بار ترافیکی، از خطرات احتمالی نیز کاسته شود.
مراسم ارتحال و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد از ساعت 18 روز یکشنبه هفته آینده با سخنرانی آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.