** حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، تغییر رنگ آب در بالادست زاینده رود را مربوط به پساب و گل و لای ناشی از ایجاد اشکال در سامانه پمپاژ تصفیه خانه آب شرب دانست و تاکید کرد: در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

**جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: 2 هزار و 500 نفر ازاستان اصفهان به مراسم ارتحال امام راحل(ره) در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

**عباسعلی پوربافرانی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: درمان بیماران ناشی از سوختگی بسیار هزینه بر است بنابر این پوشش بیمه ای این بیماران باید افزایش یابد.

**ناهید تاج الدین، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، واگذاری زمین های نیروی هوایی ارتش واقع در مجاورت فرودگاه اصفهان برای اجرای طرح توسعه این فرودگاه را خواستار شد.

**سرهنگ علیرضا جان نثاری، جانشین پلیس راهور استان اصفهان گفت: 14 خردادماه همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، محدودیت های ترافیکی در کلانشهر اصفهان اعمال می شود.

** چهاردهمین نمایشگاه سراسری قرآن و عترت با هدف ترویج فرهنگ قرآنی از 16 تا 22 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.

**حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه می توان به عنوان راهکاری موثر در مقابله با آسیب های اجتماعی و معضلاتی همچون طلاق و اعتیاد باشد.

**حجت الاسلام غلامحسین رنجبر، رئیس شورای زکات استان اصفهان گفت: در سال گذشته بالغ بر 80 میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در سطح این استان جمع آوری شده است.

**حمیدرضا مومنیان، معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان با اشاره به این که ورود گروه های بزرگ خارجی بعد از توافق برجام، گردشگری کاشان را شکوفا کرده است گفت: ورود گروه های کوچک گردشگری خارجی به کاشان به گروه های یکصد نفری تا 500 نفری تبدیل شده است.


گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.