*** نشست مجمع عالی نخبگان و انقلابیون و مبارزان بمناسبت پنجم ماه رمضان سال 1357 که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، بمنظور بازخوانی تارخ آن دوران و تجدید عهد با شهدای آن واقعه تاثیرگذار در مسجد سید تشکیل می شود.
به گفته دبیر مجمع عالی نخبگان اصفهان، این مجمع از سال 1385 کار خود را آغاز کرده اما مجمع عالی نخبگان استان اصفهان از مرداد 1388 راه‌اندازی شده است.
تجاری‌سازی ایده‌ها، طرح‌ها و مسائل معمولی مانند چاپ طرح‌ها و ایده‌ها بصورت مقاله و توزیع آنها در شهر اصفهان از کارهای انجام شده توسط مجمع عالی نخبگان و پرورش افکار خلاق، آموزش تکنیک‌های خلاقیت و آشنایی با چگونگی روند ثبت اختراع از اهداف این مجمع است و برای دستیابی به این اهداف کلاس‌های مختلفی توسط مجمع عالی نخبگان برگزار می‌شود.

*** کنفرانس مطبوعاتی انجمن خیریه کودکان بهشت بمنظور اطلاع رسانی پیرامون کمپین سهام مهربانی در ساختمان حرفه آ»وزی توان یابان بهشت برگزار می شود.
انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت با نیازهای خاص ذهنی و جسمی و حرکتی استان اصفهان در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار کرده است.
این انجمن معلولان جسمی حرکتی و معلولان اصلاح پذیر ذهنی را پذیرش می‌کند،آموزش می‌دهد، جامعه پذیر می‌کند و مهارت‌های مختلف به آنها یاد می‌دهد همچنین برنامه‌های تفریحی، طبیعت گردی، درمانی، توان‌بخشی برای آنها دارد.

*** همایش مدیران روابط عمومی و ارتباطات استان اصفهان همراه با افتتاح نمایشگاه فروش آثار هنری با سخنرانی پروفسور باقر ساروخانی با عنوان ' شهر خلاق، مدیران نوگرا و نقش و اهمیت روابط عمومی در یک سازمان ' در هنرستان هنرهای زیبا برپا می شود.

*** هیات رییسه کنفدراسیون آسیا در رشته های سه گانه برای بازدید آثار تاریخی و امکان گردشگری به اصفهان سفر می کنند.
شصت و سومین نشست هیات اجرایی کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا با حضور 'جاستین سوک' و 'ون پارک' رئیس، 'ویجیتر سیتی ناوین' دبیر و دیگر اعضای هیات اجرایی کنفدراسیون روز گذشته به میزبانی تهران در محل سالن همایش هتل المپیک برگزار شد.
این نشست به منظور بررسی عملکرد و ارائه گزارشات مالی، فنی و توسعه‌ای این کنفدراسیون از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون، بحث و بررسی در مورد انتخابات هیات اجرایی، بررسی نحوه برگزاری مسابقات منطقه‌ای آسیا، آماده سازی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و قهرمانی آسیا 2017 بمنظور بررسی، تصمیم گیری و اعلام برنامه‌ها به کنگره کنفدراسیون برای تصویب آن‌ها، برگزار شد.
رشته ورزشی سه گانه یا تری اتلون یکی از رشته های المپیکی دارای طرفداران زیاد در جهان است ، این رشته شامل 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو صحرانوردی است که به صورت متوالی و پی در پی انجام می شود و از نظر کارشناسان یک رشته ورزشی سخت و طاقت فرسا محسوب می شود از این رو ورزشکاران این رشته را مردان آهنین می نامند.

*** نشست خبری مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان و آیین افتتاح پروژه های عمرانی شامل بهره برداری از خیابان یازده محرم، مجتمع تجاری اداری بلوار کشارز و پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی در قالب پنجاه و نهمین برنامه از سری برنامه های ' هر هفته چند افتتاح' برگزار می شود.
این پروژه های با هزینه ای بالغ بر 420 میلیارد ریال انجام گرفته است.

*** کنفرانس رسانه ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد بمنظور تشریح چگونگی فعالیت ها و برنامه های این ایام در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان تشکیل می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.