به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،غزل شاکری گفت: از جشنوارۀ فیلم کودک و نوجوان در اصفهان در کودکی ام، آن قدر خاطرات خوش دارم که برگزاری آن در اصفهان برای من از مبارک ترین اتفاق هاست.

وی افزود: امیدوارم که سی امین دورۀ جشنواره با همان شور و شوق و همان کیفیت همیشگی برگزار شود.

بازیگر نقش «گلنار» ادامه داد: البته کیفیت آن بیشتر از دوره های قبل باشد بهتر است اما امیدواریم کمتر نباشد و ان شالله که جشنوارۀ خوبی را داشته باشیم.

غزل شاکری، دختر فرشته طائرپور، تهیه کننده و فیلمنامه نویس ایرانی است. این هنرمند که در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس نیز انجام می دهد، حضور خویش را در سینما از سال ۱۳۶۶ با فیلم «ماهی» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد و بیشتر به خاطر بازی در نقش «گلنار» در فیلمی به همین نام، شناخته شد. شاکری این فیلم را وقتی ۱۰ سال داشت بازی کرد. از دیگر سوابق هنری وی می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر، «وقتی همه خواب بودند» (فریدون حسن پور، ۱۳۸۴۴) « آینه های روبه رو» (نگار آذربایجانی) و طراحی صحنه و لباس این دو فیلم اشاره کرد. غزل شاکری در فصل اول سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی نیز ایفای نقش کرده است و از فعالیت های موسیقیایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب الله بدیعی و با خوانندگی زنده یاد پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان «قلک» اشاره کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660602
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.