علی قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: این تیم ها در بخش های بانوان و آقایان و در رشته های انفرادی و تیمی تشکیل می شوند و رقابتهای خود را ابتدا در سطح محلی آغاز می کنند و سپس برترین ها به رقابتهای 15 گانه شهرداری اصفهان راه می یابند.
وی ادامه داد: پس از این مرحله، تیم های برتر به رقابت های کلانشهر اصفهان صعود می کنند و در قالب تیم های سازمان ورزشی شهرداری اصفهان به مسابقات استانی و کشوری اعزام می شوند.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اضافه کرد: تمامی این رقابتها در یک بازه زمانی هشت ماهه برگزار می شود.
قاسمی همچنین از برگزاری 150 دوره آموزشی دانش افزایی در سطح محلات اصفهان تا پایان امسال خبر داد و گفت: این دوره ها سه روز در هفته و در قالب کلاس های سه ساعته برای بانوان و آقایان برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آگاهی بخشی عمومی نسبت به ورزش، افزایش دانش تغذیه و پیشگیری از بیماریها عنوان کرد.
به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان، 70 درصد از بودجه امسال این مجموعه در محلات هزینه خواهد شد.
قاسمی بااشاره به برگزاری دومین دومین جشنواره ورزشی زاینده رود با محوریت رشته های انجمن های ورزشی، گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد، رشته‌های بسیار زیادی زیر مجموعه هیات انجمن‌های ورزشی هستند که گستردگی زیادی هم دارند و انواع و اقسام رشته‌های هوایی، زمینی و آبی را شامل می‌شوند.
وی ادامه داد: رفع مشکلات مالی و اقتصادی، علمی شدن ورزش، حفظ روحیه پهلوانی ورزشکاران، سالم نگاه داشتن محیط ورزش و توجه به ارزش‌های معنوی و غیرت دینی از مهم‌ ترین ارکان پیشرفت ورزش است.
ت / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.