به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در این انتخابات، محمدمعین جوادی، امیرمحمد صراطی، امیرحسین داود آبادی، علیرضا خلقی، بهنام پیرایش، سعیده آقامحمدی و فاطمه کیانی به عنوان اعضای شورای مرکزی این انجمن برگزیده شدند.
براساس این گزارش، پس از برگزاری جلسه اول شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان، محمدمعین جوادی به عنوان دبیرکل، امیر محمد صراطی به عنوان دبیرسیاسی، فاطمه کیانی به عنوان دبیر تشکیلات، علیرضا خلقی به عنوان دبیر مالی، بهنام پیرایش به عنوان دبیر آموزش، امیرحسین داودآبادی فراهانی به عنوان دبیر فرهنگی و سعیده آقامحمدی به عنوان دبیر روابط عمومی این تشکل دانشجویی انتخاب شدند.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: این انجمن با تکیه بر اصول اولیه آرمان های انقلاب اسلامی و دو بالِ نواندیشی دینی و تفکر اصلاح گرایانه به دنبال آگاهی بخشی به جامعه و استفاده از حداکثر ظرفیت های قانون اساسی در جهت پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی است و شورای مرکزی جدید با تکیه بر همین اصول کار خود را آغاز کرده است.
دانشگاه صنعتی اصفهان فعالیت خود را از سال 1356 آغاز کرده و اکنون با حدود 12 هزار دانشجو و 500 عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های برتر کشور است.
2093 ** دریافت و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.