روزنامه 'اصفهان زیبا' در مطلبی به نقل از مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با عنوان بازگشت کارگران به پلی اکریل نوشت: فعالیت کارخانه صنعتی اصفهان تا پایان شهریور از سر گرفته می شود.
محسن نیرومند افزود: تا پایان شهریور تمام کارگران بیکار شرکت پلی اکریل اصفهان به محل کار خود باز می گردند.
نیرومند گفت: اکنون تعمیرات اساسی این کارخانه با مدیریت دولتی در دست اجراست و تا مرداد مرحله نخست کارخانه پلی اکریل فعال می شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان نوشت: اغلب مصلی های نماز جمعه استان اصفهان استاندارد نیست و متاسفانه در زمینه ساخت مصلی های نماز جمعه خوب کار نشده است .
حجت الاسلام محمدرضا صالحیان افزود: حضور گردشگر در ایران نباید فقط برای کسب سود اقتصادی باشد، بلکه ترویج فرهنگ اصیل اسلام و ایران باید در مرحله اول قرار داشته باشد.
روزنامه 'نصف جهان' در مطلبی به نقل از استاندار اصفهان نوشت: حتی یک رای در اصفهان باطل نشد.
رسول زرگرپور افزود: انتخابات ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان در 29 اردیبهشت سال جاری، 100 درصد در آسایش و با امنیت کامل برگزار شد.
زرگرپور گفت: حاشیه سازی شده بود که برخی از صندوق ها در استان ابطال شده که اعلام می کنم در سه انتخابات برگزار شده در استان اصفهان حتی یک صندوق و یک رای ابطال نشده و این حاشیه سازی ها کذب محض است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون امور عمرانی استانداری اصفهان نوشت: طرح بازآفرینی بافت های فرسوده در استان اصفهان با اولویت شهرهای کاشان، نجف آباد، شهرضا و مبارکه آغاز شده است.
محمدعلی طرفه افزود: طرح بازآفرینی شهری استان اصفهان برای 107 شهر استان در ستاد ملی بازآفرینی کشور به تصویب رسیده است که شهرهای کاشان ، نجف آباد ، شهرضا و مبارکه دارای اولویت اجرا هستند.
طرفه با بیان اینکه در استان اصفهان در حدود 7 هزار و 380 هکتار بافت ناکارآمد شهری وجود دارد افزود: 3 هزار و 783 هکتار از این سکونتگاههای غیر رسمی در شهرهای اصفهان، خمینی شهر ، نجف آباد و شهرضا قرار دارد.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی به نقل از مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان نوشت: امسال 300 گروه جهادی به مناطق محروم درون استانی و برون استانی اعزام می شوند.
احسان الله رضاپور با اشاره به برنامه های سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در سال 96 افزود: مهمترین برنامه ما اعزام گروه های جهادی به تعداد 120 هزار نفر روز در قالب 300 گروه به مناطق محروم درون استانی و برون استانی است.
وی گفت: عمده فعالیت های این گروه ها در زمینه هایی همچون اشتغال، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، عمرانی، بهسازی مدارس است .
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان معمای تب کریمه کنگو در اصفهان به نقل از مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان نوشت: بیماری تب کریمه کنگو، بیماری جدیدی نیست و از سالهای گذشته کشورمان با این بیماری دست به گریبان است.
شهرام موحدی افزود: بیماری تب کریمه کنگو ویروسی بوده و قابل انتقال به دام و انسان است، اما آنچه حساسیت در این بیماری را افزایش می دهد، این است که این بیماری در دام هیچ علائم ظاهری نداشته و مشکلی بوجود نمی آورد و فقط برای انسان مشکل ساز است.
روزنامه 'نسل فردا' هم در مطلبی به نقل از مسئول اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان نوشت: اورژانس اصفهان با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی مواجه است.
مهرزاد آرتنگ افزود: با توجه به حجم بالای تماس ها به اورژانس و امدادخواهی از این سازمان اما کمبود تجهیزات ، امکانات و نیروی انسانی دیگر جوابگو نیست.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نوشت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت در مجموع 208 هزار و 810 گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان دیدن کردند.
فریدون الهیاری افزود: تحقق این رقم در این بازه زمانی نه تنها در چهارسال اخیر بلکه در تمامی ادوار تاریخ معاصر ایران به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از استاندار اصفهان نوشت: وزیر کشور چندین بار خواستار بررسی وضعیت چایخانه ها در اصفهان شد اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.
رسول زرگرپور با اشاره به دستور وزیر کشور برای بازگشایی قهوه خانه ها بدنبال بیکاری سه هزار نفر در اصفهان افزود: در این خصوص باید یادآور شوم که در خصوص چایخانه ها وزیر کشور چندین بار خواستار بررسی وضعیت این اماکن شده است و از آنجایی که اداره بهداشت شاکی بوده و دستگاه قضایی نیز در این زمینه حکم صادر کرده است هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
وی افزود: معاون سیاسی استانداری اصفهان نیز بارها این موضوع را از دادستان اصفهان پیگیری کرده ولی به نتیجه ای نرسیده اند و امیدواریم بتوانیم این موضوع را برطرف کنیم.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.