به گزارش ایرنا، این جشنواره با رویکرد توجه به ورزش خانواده ها، استعدادیابی و همگانی شدن رشته های جدید و مهیج پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با شعار ' طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند پرنشاط' به همت هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان و مشارکت سازمان ورزش شهرداری اصفهان در مجموعه ورزشی آبشار اصفهان برگزار شد.
پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل خانگی، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور و هواپیماهای دو نفره , پاراموتور، سقوط آزاد (بانجی جامپنگ)، تفریح و ماشین های کنترلی، ماشین های رُباتیک، بازی های رایانه ای، جایرو کوبتر( وسیله پروازی سبک) و فلوربال از جمله برنامه های جشنواره ملی ورزشی زاینده رود بود
همچنین فوتبال رومیز، اسپوکس، سافتبال، دارت، طناب کشی، بالن، جهت یابی، بیسبال، راگبی، سپک تاکرا، فتووالی، قایق اژدها (دراگون بت)، کریکت، جت اسکی، اسکی روی آب نیز دیگر رشته های این رویداد ورزشی را تشکیل داد.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان در این ارتباط گفت: بدلیل اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و جریان دائمی زاینده رود به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات مردم، این رویداد ورزشی به نام زاینده رود نامگذاری شد.
حمیدرضا غزنوی با اشاره به استقبال شهروندان از این جشنواره به دلیل اجرای رشته های جدید و مهیج، تصریح کرد: این رویداد ورزشی هرساله و حداقل در یک نوبت برگزار خواهد شد، نخستین دوره این جشنواره بیش از 15 هزار علاقه مند داشت و امسال نیز حضور مردم پر رنگ بود.
وی اضافه کرد: اگرچه رشته های انجمن های ورزشی جدید است، اما بسیاری از آنها را می توان در اماکن مختلف و با صرف کمترین هزینه انجام داد.
تجلیل از قهرمانان و ملی پوشان رشته‌ های هیات انجمن‌های ورزشی در استان اصفهان و تجلیل از پیشکسوتان رسانه و ایثارگران جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های این جشنواره بود.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.