حجت الاسلام حسن صنعتکار روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این روحانیان و مبلغان دینی در آستانه ماه مبارک رمضان برای پاسخگویی به شبهات دینی و بیان احکام شرعی به این منطقه ها اعزام شدند.
وی برگزاری جلسه های تفسیر و جزء خوانی قرآن کریم، اقامه نماز جماعت و برپایی نشست های ادعیه و حلقه های معرفتی به ویژه برای جوانان و بانوان را از دیگر فعالیت این روحانیان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
صنعتکار افزود: آشنایی مردم از وضعیت جهان اسلام به ویژه مسلمانان کشورهای بحرین، فلسطین، یمن، سوریه و عراق، تبلیغ و ترویج دین اسلام، معرفی سیره پیامبر اعظم اسلام و امامان معصوم (ع) از جمله مواردی است که روحانیان برای مردم در این منطقه ها بیان می کنند.
وی شناسایی شیوه های مقابله با جنگ نرم و جریان های انحرافی، تبیین و روشنگری معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی و موضوع های مربوط به اخلاق اسلامی را دیگر مواردی عنوان کرد که توسط روحانیان برای مردم بازگو می شود.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کاشان هم چنین از اعزام برخی روحانیان به مناطق روستایی کاشان نیز خبر داد و افزود: 15 نفر از خواهران مبلغه نیز به روستاهای این شهرستان اعزام شده اند.
وی تاکید کرد: حضور روحانیان و مبلغان دینی در بین قشرهای مختلف مردم افزون بر ایجاد فضای معنوی در روستاها، باعث دلگرمی مردم و همچنین دسترسی مستقیم آنان به روحانی برای بیان پرسش و مسایل دینی و شرعی می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.