به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه برگزاری این رزمایش، رزمایش بیت المقدس 29 نیروی زمینی ارتش صبح امروز چهارشنبه (سوم خرداد 96) همزمان با سی و پنجمین سالگرد فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی آغاز شد.
امیر سرتیپ نوذر نعمتی پس از پایان مرحله نهایی و پایانی این رزمایش بزرگ و تخصصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام یگان های عمل‌کننده در این رزمایش توانستند ماموریت خود را بر اساس اهداف ترسیم شده اجرا کنند و قابلیت‌های سلاح‌ها و تجهیزات موجود در این رزمایش را‌ به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: در این رزمایش میزان آمادگی و توانمندی یگان های پیاده، زرهی، هوابرد، واکنش سریع، پهپادهای شناسایی و انواع بالگردهای هوانیروز مورد ارزیابی قرار گرفت.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: همچنین ارتقای سطح آموزش دانشجویان دوره های عالی، آشنایی دانشجویان با طرح ریزی و اجرای رزم کلاسیک و ناهمتراز، انجام هماهنگی و مراحل ترتیب توالی فرمانده و ستاد رزم، تقویت حس اعتماد به نفس و بروز خلاقیت ذهنی از جمله اهداف نیروی زمینی ارتش در اجرا و عملیاتی کردن این رزمایش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان بود.
امیر سرتیپ نعمتی توضیح داد: این رزمایش با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یگان های توپخانه نیروی زمینی ارتش همراه شد که در نهایت با موفقیت به پایان رسید.
اجتمام** 7029**1776 / 2093 * خبرنگار: فرهاد شرف پور ** انتشار: لیلا خطیب زاده * بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.