به گزارش ایرنا، غلامعلی رجایی شامگاه سه شنبه در مراسم جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در سالن رضوی کاشان اظهار داشت: برجام یکی از کارهای بزرگ و نقطه قوت دولت یازدهم بود که سایه جنگ را از سر ایران برداشت.
وی بیان کرد: در قضیه برجام اتفاق بسیار بزرگی افتاد به طوریکه کشور ما از ذیل منشور هفت سازمان ملل خارج شد.
این فعال سیاسی افزود: هر کشوری که ذیل هفت منشور سازمان ملل قرار گرفته، وارد جنگ شده است ولی می بینیم دولت یازدهم این قضیه را به خوبی مدیریت کرد و به سرانجام رساند.
رجایی بیان کرد: با قطعنامه های تحریمی در دولت قبل به شرایطی رسیده بودیم که پول ما در کشورهای دیگر چمدانی جابجا می شد و حتی بخاطر تحریم بنزین سرطان زا تولید می شد.
وی ادامه داد: کار به جایی رسیده بود که کاخ سفید ابراز می کرد ایرانی ها دارند خود را نابود می کنند اما می بینیم به برکت دیپلماسی دولت یازدهم و برجام دانش هسته ای ما هم به رسمیت شناخته شد.
رجایی با بیان اینکه مردم باهوش ایران در انتخابات اخیر کار بسیار بزرگی کردند، افزود: «مردم به کسانی نه گفتند که می خواستند دروغ را حاکم کنند و ملت را بسوی پرتگاه ببرند.»
وی با انتقاد از کسانی که می گویند چرا از گذشته حرف می زنید، اظهار داشت: مگر ما از ظلم های زمان شاه صحبت نمی کنیم ؟! مگر ما از رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس حرف نمی زنیم؟!
مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: دولت یازدهم خدمات زیادی داشت از جمله در حوزه بهداشت که همه آن را لمس می کنند و همچنین آباد کردن دریاچه ارومیه و تالاب هورالعظیم که کار بسیار بزرگی بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه گذشته برگزار و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.