به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان سه شنبه شب در کراسم رونمایی از پوستر این جشنواره، افزود: سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از 9 تا 15 تیر امسال در اصفهان برگزار می شود.
علی قاسم زاده با اشاره به انعقاد پیمان نامه برگزاری جشنواره کودک و نوجوان بین شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی ابراز امیداوری کرد: این جشنواره برای همیشه در اصفهان برگزار شود.
وی افزود: خشکی زاینده رود و برگزار نشدن جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان طی سال های اخیر، باعث نگرانی و نارضایتی مردم اصفهان شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان اضافه کرد: مردم اصفهان آرزوی جاری شدن دائمی آب زاینده رود و همچنین دائمی شدن برگزاری جشنواره کودک در اصفهان را دارند.
وی با بیان اینکه رویکرد مسئولان به فرهنگ و هنر باید فراتر از سیاست باشد ، افزود: مردم اصفهان دوستدار فرهنگ و هنر هستند و مسئولان باید توجه بیشتری به فرهنگ و هنر این شهر داشته باشند.
قاسم زاده با تاکید بر اینکه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان به میزبانی اصفهان متفاوت از دورهای گذشته برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره با فکر و ایده جدید و شاداب تر از گذشته برگزار خواهد شد.
مراسم رونمایی از پوستر سی امین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان سه شنبه شب باحضور تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم، شهردار اصفهان و برخی از هنرمندان در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.
پ/8114/ 2093 * خبرنگار: امیرحسین اکبری * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.