به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: مجموعه فرهنگی بسیج خواهران شهر دهق با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و مجموعه پارک کوهستان این شهر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال افتتاح شد که در هر دو مجموعه مشارکت خیران قابل توجه بوده است.
همچنین در سفر استاندار اصفهان به شهر دهق، عملیات اجرایی ساخت یک مجموعه آموزشی و جاده دهق به میمه آغاز شد و رسول زرگرپور از کلینیک تخصصی دیالیز امام سجاد(ع) که به همت خیران احداث شده است و مجموعه فرهنگی و مذهبی امامزاده تقی بن محسن بن موسی بن جعفر (ع) بازدید کرد.
استاندار اصفهان در مراسم کلنگ زنی مجموعه آموزشی دهق گفت: ایجاد مدارس و واحدهای آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر بوده و با افتتاح هر مدرسه یک بند زندان بسته می شود.
زرگرپور در آئین کلنگ زنی جاده دهق به میمه نیز اظهار کرد: پس از پایان انتخابات، نخستین فعالیت اداری خود را با سفر به شهرهای دهق و علویجه برای بازدید از واحد تولیدی احیا شده و بررسی روند تولید و اشتغال در این منطقه شروع کردم.
وی با تقدیر از فعالیت های خیران در استان بویژه منطقه دهق و علویجه تاکید کرد: خیران این منطقه علاوه بر کارهای زیربنایی، فعالیت های خوبی در بحث ایجاد اشتغال و تولید داشته اند و نرخ بیکاری در این منطقه بطور تقریبی صفر است.
استاندار اصفهان با بیان این نکته که احداث جاده دهق به میمه به طول 35 کیلومتر از مطالبه های 2 دهه گذشته مردم این منطقه بوده است، تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده جهت احداث این جاده، 210 میلیارد ریال است که بخش عمده آن توسط خیران تأمین شده است.
زرگرپور همچنین در سفر خود به شهرستان نجف آباد از کارخانه احیا شده نساجی سیمین در شهر علویجه بازدید کرد.
دهق با هشت هزار تن جمعیت و علویجه با حدود 15 هزار تن جمعیت در شهرستان نجف آباد در غرب اصفهان هستند.
ت/3011 خبرنگار: آسیه معینی ** انتشار» سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.