به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری روز دوشنبه در مراسم رونمایی از 12 فروند بالگرد بازسازی شده هوانیروز در اصفهان افزود: فرهنگ همراهی با ولایت امروز در سطوح مختلف ارتش نهادینه شده است.
وی اظهار کرد: اعتقاد ما آن است که نعمت هدایت انسان از ظلمات به نور بالاترین نعمت است و امروز ولایت فقیه قطب نمایی برای عبور از پیچ های خطرناک است که خدا این نعمت را به مردم ایران عطا کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: تاریخ جانفشانی ها و ایثارگری های ارتش را در دفاع از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و قبل از آن در مبارزه با شورش های ضد انقلاب در سینه خود ثبت و ضبط کرده است.
وی به نقش هوانیروز ارتش در عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: بی شک اگر هوانیروز ارتش نبود، مرصاد به گونه ای دیگر رقم می خورد.
امیر حیدری تصریح کرد: به جرات می توان گفت که هوانیروز تنها متعلق به ارتش نیست بلکه تکیه گاه ملت و در یک نگاه آرمانی تکیه گاه همه مظلومان و مسلمانان عالم است.
وی اظهار کرد: امروز در امداد رسانی سیل، زلزله، حوادث، مبارزه با ضد انقلاب، مراقبت از مرزها و برنامه های مختلف نگاه ها به هوانیروز است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: هوانیروز بازوی ولایت و توان رزمی در اختیار ولی امر مسلمین است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به هوانیروز در خصوص قطعه سازی، گفت: امروز نهضت قطعه سازی با هدف ایستادن روی پای خود در دستور کار هوانیروز قرار دارد.
امیر حیدری ادامه داد: اگر چه تمام بالگردها و سامانه های پروازی ایران ساخت ایران نبوده است، ولی کارکنان ارتش با تاسی به شعار ما می توانیم و روحیه ولایتمداری، خواسته رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار داده اند و با اتکا به توان داخل این پرنده ها را سرپا نگه داشته اند.
وی اظهار کرد: هوانیروز یکی از یگانهایی است که توانسته است با بهره گیری از استعدادهای خوب و مدیریت عالی، اورهال و بازآماد کلی بالگردهای تحت کنترل خود را اجرا کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نهضت قطعه سازی گام اول برای رسیدن به ساخت و تولید بالگرد ملی است اگر چه ساخت بالگرد ملی در برخی بخش ها محقق شده است.
در این مراسم از 12 فروند بالگرد شنوک، کبرا و 206 بازسازی شده ارتش رونمایی شد.
این بالگردها در سالهای گذشته به واسطه نقص جدی زمین گیر شده بودند و امکان پرواز نداشتند.7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.