*** نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی شورای شهر اصلاح طلبان اصفهان در یکی از ستادها واقع در خیابان میرفندرسکی اصفهان روبروی هلال احمر برگزار می شود.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور 742 نامزد همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس 29 اردیبهشت سالجاری برگزار شد که از میان آنها 13 تَن برای تصدی کرسی های شورا انتخاب می شوند.
هنوز نتیجه نهایی منتخبین مردمی شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام رسمی نشده است.

*** مراسم بهره برداری از 9 فروند بالگرد هنگرکویین با حضور امیرفرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسئولان لشگری و کشوری بمناسبت سوم خرداد ( سالروز آزادی خرمشهر) برگزار می شود.

*** نمایشگاه ' اصفهان در آینه اسناد سعدآباد ' بمناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در گالری شماره یک کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان بمدت هفت روز برگزار می شود.
این نمایشگاه شامل مجموعه تصاویری از اصفهان در دهه های 30، 40 و 50 خورشیدی است که اکثر تصاویر از ابنیه تاریخی اصفهان است همچنین از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه پخش پاورپوینت معرفی موزه آلبوم های سلطنتی، اسناد سعدآباد، آثار آن و نمایش فیلمی با عنوان 'اصفهان' به کارگردانی حسین ترابی (محصول سال 1352، که برای نخستین بار به نمایش در می آید) است.
28 اردیبهشت؛ روز جهانی موزه و از 25 تا 31 اردیبهشت در ایران به عنوان هفته میراث فرهنگی نامگذاری شده است.
استان اصفهان دارای 90 موزه تاریخی، مردم شناسی، فرهنگی و طبیعت است که در اختیار بخش دولتی و خصوصی قرار دارد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 /6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.