به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ فولادشهر افزود: همه باید تسلیم قانون باشند و به آن تمکین کنند و کسی آب به آسیاب دشمن نریزد.
وی تصریح کرد: امروز روز مهم و سرنوشت سازی برای ایران اسلامی به‌حساب می‌آید چون ملت ما شاهد برگزاری انتخابات مهمی درکشورهستند.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص پایبندی به قانون و احترام به رای مردم یادآوری کرد: مراکز قانونی نتایج انتخابات را اعلام و تأیید می‌کنند و کسانی که نتایج انتخابات را نپذیرند حق مردم را ضایع کرده‌اند.
امام‌جمعه فولادشهر بابیان اینکه ملتِ زنده، شاداب، بانشاط و فهیم ما از صبح تاکنون در عرصه انتخابات حماسه ستودنی را آفریده‌اند خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ما انشاءالله در باقیمانده روز هم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را به یادگار می‌گذراند و با این اقدام خود به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان امروز به تمام شیطنت‌ها تودهنی محکم خواهند زد.
خطیب نماز جمعه فولادشهر با تأکید بر پایبندی کاندیداها و هوادارانشان به نتایج انتخابات متذکر شد: انتظار از عموم ملت ایران این است که پایان انتخابات را پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها ببینند و با وحدت و همدلی به رشد و تعالی ایران اسلامی بیندیشند.
امام‌جمعه فولادشهر اظهار کرد: احتمال می‏دهم که عده‌ای بخواهند از رقابت‌های انتخاباتی دررسیدن به اهداف خود استفاده کنند و با طرح مسائل پوچ و بی‏معنا، دل‌ها را از یکدیگر جدا کنند.
فولادشهر از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن حدود 75 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7139/6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.