ایران زمین امروز میزبان عشق و ارادت ملتی بود که با حضور گسترده و کم نظیر خود مهر تاییدی بر آرمان های انقلاب زدند و سرزمین خود را در راه رسیدن به اهداف والایش بیمه کردند.
زنان، مردان و جوانان نیک سرشت 29 اردیبهشت ماه، حماسه ای باشکوه را در تاریخ جهان به یادگار گذاشتند.
زمانی که صندوق های آرای مردم در سراسر کشور به شمارش در می آید آنان که وجود نظام جمهوری اسلامی ایران را مانعی بر سر راه اهداف خویش می بینند موجی از دروغ پراکنی های خود علیه نظام و صحت انتخابات به راه خواهند انداخت.
اما چه اهمیت دارد، بگذار معاندان هرچه می خواهند بگویند زیرا همچون گذشته به زودی پیام عزت و سربلندی این کشور در گوش جهان طنین انداز خواهد شد.
فرداها از آن ملت ماست، فردایی از جنس سرافرازی و صعود تا والاترین درجات اقتدار و روزهایی به روشنی نور، پاکی باران و زلالی آب روان، نزدیک است.
ایران و ایرانی بیش از 30 سال است چون رودی روان به سوی مقصد و آرمان های خود بی وقفه در حرکت است، رودی که در مصب، به دریایی به وسعت آزادگی پیوست و اکنون دریای استقلال و ایستادگی به اقیانوسی به پهنای اقتدار می پیوندد.
تا ساعتی دیگر نام رییس جمهوری آینده کشورمان از دل صندوق های مُهر شده به مِهر ملت ایرانی خارج می شود، نام رییس جمهوری که حمایت ملت متعهد و فهیم و همیشه در صحنه را با خود دارد.
نباید فراموش کرد که همه ما با هر اعتقاد و گرایش و حزب و گروهی که باشیم با یکدیگر برادر و هموطنیم، پس فرقی ندارد رییس جمهور انتخابی ما کدمیک از کاندیداها باشد، مهم این است که او منتخب اکثریت ملت است و نظر اکثریت محترم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.
گ/7135/ 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.