به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبا‌ئی ‌نژاد روز جمعه پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران افزود: حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب نامزد اصلح باعث می شود که حقی که بر گردنمان است، ادا شود.
وی همچنین تصریح کرد: شرکت در انتخابات بر همه مردم واجب اجتماعی و اخلاقی است، مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب نیز بر حضور مردم در انتخابات تأکید داشته اند، زیرا حضور گسترده مردم پای صندوق ‌های رأی عقب‌ نشینی دشمن و افزایش امنیت و سربلندی کشور را رقم می زند.
آیت‌الله طباطبا‌ئی‌نژاد افزود: مردم باید همچون سال‌های گذشته با روحیه‌ ای برادرانه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و بدون خصومت در کنار هم رأی دهند، معنای آزادی اسلامی همین است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه حضور فراگیر دلیلی بر قدرت بالای مردم است، خاطرنشان کرد: امروز وقتی دنیا فهمید بعد از 38 سال از انقلاب اسلامی مردم هنوز دل بسته ایران هستند و حاکمان را امین خود می‌دانند و می‌ دانند رأیشان از بین نمی‌رود متوجه می‌شوند که این و مردم دل‌ بسته به حکومتی هستد که قوانینش اسلامی است.
آیت‌الله سید یوسف طباطبا‌ئی ‌نژاد تصریح کرد: جمهوری اسلامی به ‌معنای این است که کارگزاران از طریق رأی مردم و بر مبنای اسلام تعیین شوند.
مردم اصفهان هم به امید خداوند با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و حتی کسانی که امروز هم سرکار هستند سعی کنند با جایگزینی یک نفر حتما برای رأی دهی بیایند.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بهترین دموکراسی در طول تاریخ در ایران است و امیدواریم مردم به همه جهان به اثبات برسانند، اظهار کرد: در ایران از رئیس جمهوری تا بقیه مسئولان مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و این نمودی از دموکراسی است.
وی تصریح کرد: امیدوارم مردم با آرامشی بهتر از همیشه پای صندوق های رأی بیایند و در انتخابشان هم دقیق باشند، زیرا منتخب مردم در سرنوشت کشور و شهرمان موثر است و اگر دقت نکنیم اول به خودمان و بعد به کشور خیانت کرده ایم.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت صبح جمعه با دستور وزیر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان در سه هزار و 245 شعبه اخذ رای در حال برگزاری است.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده :عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.