کاندیدای اصلاح‌طلب شورای‌شهر اصفهان گفت: استفاده از دولت‌الکترونیک و شفافیت در حوزه شهرداری از مهمترین مقولاتی است که پیگیری می‌کنم.

مهدی مزروعی، کاندیدای اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه مباحث حقوق شهروندی در حوزه شهری مهم تلقی می‌شود، اظهار کرد: شهر قانون می‌خواهد و باید مباحث حقوقی در شهرداری پیگیری شود.

وی ادامه داد: توجه به مشکلاتی همچون تکریم ارباب‌رجوع، کمیسیون ماده 100 و پروانه ساخت از جمله معضلاتی است که باید پیگیری کرد.

این حقوقدان اضافه کرد: عدالت اجتماعی نسبت به تخصیص خدمات در همه محلات و مناطق را باید به جد دنبال کرد تا هیچ منطقه‌ای دچار مشکل نشود و از خدمات شهری بی‌بهره نباشد.

مزروعی درباره اقدامات فرهنگی و اجتماعی در شهرداری گفت: شهرداری یک نهاد صرفاً خدماتی نیست و باید به همه ابعاد زندگی شهروندان توجه کند. از این رو باید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هم ورود کند تا بتواند شهری با کیفیت زندگی خوب را مدیریت کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ کارآفرینی و توجه به توسعه پایدار از جمله دیدگاه‌هایی است که باید با استفاده از آنها بتوانیم اصفهان را رونق و به جایگاه اصلی خود در زمینه اقتصادی برسانیم. همچنین توجه به صنعت توریسم می‌تواند رکود را در اصفهان از بین ببرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.