نامزد اصلاح‌طلب شورای‌شهر اصفهان گفت: جلب مشارکت زنان و جوانان در روند برنامه‌ریزی‌ها را پیگیری می‌کنم.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: به‌عنوان یکی از نامزدهای فهرست شهر امید برای انتخابات شورای‌شهر اصفهان به برنامه‌های دولت تدبیر و امید اعتقاد عملی دارم و آرمان‌های برنامه دولت را در مسیر محورهایی همچون شفافیت عملکرد دولت و مدیران و صداقت در گفتار و عمل با مردم دنبال می‌کنم.

وی افزود: سیاست‌گذاری مبتنی بر عدالت محوری برای شهروندان به دور از هرگونه تبعیض و رانت‌خواری و رعایت تمام حقوق‌شهروندی، تحمل عقیده مخالف و پرهیز از هرگونه حذف نگری مخالف و تلاش در تبدیل مخالفان همراه و جذب اندیشمندان و فرهیختگان کشور به‌خصوص زنان و جوانان برای تسهیل در روند توسعه همه‌جانبه و کاهش وابستگی به بیگانگان و در نهایت کارآفرینی و ایجاد یک شهر خلاق و کارآفرین را در برنامه دارم.

نامزد اصلاح‌طلب شورای‌شهر اصفهان ادامه داد: جلب مشارکت زنان و جوانان در روند برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و امانت‌داری تمام حقوق شهروندان که در منشور حقوق شهروندی با هدف بازگرداندن عزت شهروندان دیده‌ شده را نیز پیگیری می‌کنم.

روشن ادامه داد: پرهیز از هرگونه تبعیض در بهره‌مندی هموطنان از آزادی، رفاه و خدماتی که در شهر ارائه می‌شود و همچنین فراهم کردن شرایطی که زنان بتواند به‌طور مساوی با مردان از امکانات شهری استفاده کنند را نیز دنبال می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.