به گزارش ایرنا، مصطفی علیزاده شامگاه سه شنبه پس از پایان دیدار تیم های ستارگان کاشان و هیات کشتی مرند در لیگ برتر کشتی آزاد در جمع خبرنگاران ابراز کرد: امروز کشتی گیران ما مقابل حریف با کیفیت بالایی کار کردند و باید این پیروزی خوب را به مردم کاشان تبریک بگوییم.
وی اظهار کرد: سطح مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور با توجه به تیم هایی که در گروه های دو گانه تقسیم شده اند بسیار بالا است و قطعا طرفداران کشتی از مسابقات امسال لذت خواهند برد.
وی افزود: امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولان کاشان و مردم خونگرم این شهر بتوانیم در ادامه مسابقات نیز خوب ظاهر شده و به مقام مناسبی دست پیدا کنیم.
تیم شهرداری کاشان از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور با نتیجه 6 بر 2 در سالن تختی این شهر بر هیات کشتی مرند غلبه کرد.
سرمربی تیم هیات کشتی مرند نیز در پایان این دیدار گفت: این پیروزی را به تیم خوب وجنگنده کاشان تبریک می گویم و خوشبختانه مردم کاشان استقبال خوبی از این دیدار داشتند.
وحید دژم افزود: تیم ما با حمایت هیات کشتی شهرستان مرند دراین مسابقات شرکت کرده واین تیم یک تیم بومی، جوان و آینده دار است.
وی ادامه داد: در ادامه مسابقات لیگ برتر حرف های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت و با حمایت بیشتر مسئولان شهر مرند و مردم خونگرم آذربایجان به آینده خوش بین هستیم.
مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه هیای کشور در 2 گروه 5 تیمی به صورت رفت وبرگشت برگزار می شود وتیمهای اول ودوم مسابقات به لیگ باشگاههای جهان که مهرماه امسال در آمریکا برگزار می شود اعزام می شوند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.