**حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم اصفهان، تلاش برای دسترسی به اطلاعات جهان را از شاخصه های دولت یازدهم دانست و گفت: این دولت برای تسریع جریان آزاد اخبار و اطلاعات در فضای مجازی تلاش جدی انجام داد و در برابر آنهایی که مخالف این جریان بودند، ایستاد.

**صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با انتقاد از کسانی که می گویند توافق برجام به نفع امریکا بوده است، گفت: اگر برجام ثمراتی نداشته است و به نفع امریکا بوده چرا ترامپ رئیس جمهوری تندرو آمریکا می خواهد برجام را برهم بزند.

**محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اولین گام در تحول اقتصادی،سیستم مربوط به سامانه های مالیاتی را به نفع 96 درصد تغییر داده و جلو فرار مالیاتی 4 درصدی ها را خواهم گرفت.

**محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، از آمادگی مجلس برای حمایت از توسعه گردشگری کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.

**محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: طرح توسعه گلخانه‌ها بدلایلی از جمله اشتغالزایی بالا، جذب دانش آموختگان کشاورزی و بهره وری در مصرف آب و تولید محصولات سالم، یکی از طرح‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است.

**اکبر نادری رئیس خطوط آنیلینگ و شستشوی الکترولیتی ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه گفت: بزرگترین پروژه بومی سازی نورد سرد فولاد مبارکه(جایگزینی 16 پایه هیدروژنی) در آستانه بهره برداری قرار دارد.

**سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد سید اصفهان گفت: روحیه انقلابی و شهادت طلبی ملت ایران، امنیت پایدار را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

**حجت الاسلام محمدرضا صالحیان دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از دو رکن جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است و به همین دلیل مردم سهم جمهوریت خود را نادیده نگیرند و در انتخابات شرکت کنند.

**جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورایعالی انقلاب فرهنگی در اصفهان گفت: نظام استکبار قصد دارد از طریق برنامه ها، ساختارها، مجلات و استاندارد سازی ها آموزش عالی ما را کنترل کند.


گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.