به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، 38 بهار از عمر درخت پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و هر روز بر افتخارات این یار دیرینه که نام خویش را با اسم ایران اسلامی پیوند زده است افزوده می‌شود.

نرم نرمک انقلابی که روزی از دل سرد خاک ایرانِ 57 جوانه زد به آستانه پختگی و تکامل می‌رسد و در این مسیر آنهایی که جوانه این انقلاب را کاشتند و از میان ما رفتند و آنها که همراه انقلاب مانده‌اند تا ازمیراث کهن پیر کبیر انقلاب اسلامی محافظت کنند در آیینه‌ی روشن آینده این سرزمین تنها جاودانگی فرهنگ ناب ایرانی و ماندگاری یاد و راه انقلاب اسلامی را در چشمِ امید کشیدند.

29 اردیبهشت‌ماه فرا می‌رسد و در فصل نو شدن چهره طبیعت تجدید عهدی دوباره از مردم متعهد این سرزمین فرا می‌رسد تا با آزادی کامل و با اندیشه محکم‌کردن پایه‌های این انقلاب حماسه‌ی دیگر را رقم بزنند.

شور حال کنونی شهر و روستاهای ایران نشان از این دارد که بار دیگر حضوری پرشور در صحنه دفاع از نظام و انقلاب را در پیش رو داریم، دفاع از کیان کشور تنها با سرانگشتان جوهری تک تک ایرانیانی که همیشه و در همه مشکلات یار این انقلاب بوده و تنها به پربارکردن درخت این انقلاب می‌اندیشند.

از چند روز پیش تاکنون که تبلیغات انتخاباتی کاندیداها آغاز شده است مردم در مناظره‌ها، گفت‌و‌گوهای تلویزیونی و تبلیغات کاندیداها برنامه‌های جامعی را طلب می‌کنند که پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی، ایرانی مقتدر در تمام عرصه‌ها را به چشم جهانیان بکشاند، برنامه‌هایی با قدرت اجرایی که مهم‌ترین مشکل کشور یعنی مشکلات اقتصادی را رفع کند تا فارغ از دغدغه‌های معیشتی بتوان به رشد و تعالی دیگر جنبه‌های زندگی نیز اندیشید.

در این ارتباط شهروندان اصفهانی معتقدند تنها کاندیدایی لیاقت خدمت به خلق در قد و قامت رئیس‌جمهور را دارد که باور انقلابی را وجود خود نهادینه کرده و به استفاده از نبوغ و تخصص جمعی و نه تنها حزب و منافع خود بیاندیشد.

محسن مومنی در این ارتباط با ابراز نارضایتی از روند مناظره‌های کاندیداها به خبرآنلاین می‌گوید: اینکه کاندیداها به جای بیان برنامه‌های خود تنها به تهمت زدن به یکدیگر می‌پردازند موجب می شود تا با وجود اینکه باور داریم آنها برای خدمت آمده‌اند، درباره اهداف آنها دچار شک و تردید شویم.

وی افزود: ریاست جمهوری جایگاه خدمت و نه رسیدن به پست و مقام است و این در حالی است که گویی برخی ره را گم گرده‌اند و برای رسیدن به یک مسند می‌جنگند.

این شهروند اصفهانی تاکید کرد: از کاندیداها انتظار داریم که فرزند انقلاب باشند و در این راه خدمت کنند نه اینکه در پی متهم کردن یکدیگر و پیدا کردن ایراد در دیگری باشند، رسیدگی به جرایم و تخلفات کار نهادهای دیگر است و کاندیدهای محترم هیچ وظیغه ای در ارتباط با کشف و رسیدگی به این موارد ندارند.

یکی دیگر از شهروندان نیز در این ارتباط با بیان اینکه از کاندیداهای دواردهمین دوره ریاست جمهوری می‌خواهیم که تنها به نفع مردم بیاندیشند، گفت: ما همه با هم دوست و نه دشمن هستیم، اختلاف میان کاندیداها و تلاش برای متهم کردن یکدیگر خود یکی از تهاجمات فرهنگی است چراکه دشمن می داند همه با حضور یکدیگر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه باید باور کنیم که هیچ گاه تمامی استعدادها و یا افکار موثر در پیشبرد راه کشور دریک جناح خلاصه نمی‌شود، ابراز داشت: کشور ما زمانی به تمامی اهداف انقلابی خود دست خواهد یافت که تمام جناح‌ها با هم متحد باشند و از توان و تخصص همه آحاد جامعه بدون توجه به حزب استفاده شود بدین معنا که تنها باور انقلابی و تخصص و نبوع افراد را ملاک قرار دهیم، یقین بدانید تنها با گام گذاشتن در این راه است که موفق خواهیم بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646713
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.