به گزارش ایرنا، سعید جلیلی شنبه شب در مسجد سید اصفهان، افزود: اگر این روحیه در همه بخش ها از جمله صنعت و تولید تقویت شود پیروزی های بزرگی در صنعت و تولید کشور به دست خواهد آمد.
وی با بیان اینکه شکل گیری جمهوری اسلامی انتخاب ملت ما بود،‌ افزود: این انتخاب، یک سبک و الگوی صحیح برای تشکیل حکومت بر مبنای دین و اداره جامعه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر راه دیگری انتخاب شده بود تا دین کنار رود و قوانین به دور از دستورات الهی تدوین شود، برای جامعه فرجام نکویی نداشت.
وی افزود: پیروزی واقعی تنها در گرو پیروی از دستورات دین است و اگر ملت اراده ای جز این انتخاب کند، به جز بدبختی نصیبی نخواهد برد.
جلیلی با بیان اینکه ' ما امروز در آستانه چنین انتخابی هستیم '، اظهارکرد: امام می ‌فرمود که دشمنان نمی‌ توانند با جنگ و فشار شما را از هدف بازدارند و آن ‌ها فهمیده‌اند که این اندیشه بگونه‌ای قوی شده که راه خود را باز کرده است و در اندیشه آن هستند که چگونه می‌ توان این اندیشه را متوقف و از بین برد.
وی با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) در سالهای آخر عمرشان در خصوص خطر اسلام آمریکایی، اشرافی و سرمایه داری، افزود: امام خمینی (ره) تاکید داشتند آنچه موجب نجات انسان ها و کشور است تنها اسلام ناب محمدی است.
وی با بیان اینکه این دو دیدگاه همواره در کشور ما وجود داشته است، افزود: انتخابات ریاست جمهوری فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای هر یک از این دو دیدگاه است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
7134 / 2093 /6016** خبرنگار: محمد کامران** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده * بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.