به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به تصادفات روز گذشته در سطح استان اصفهان اظهار داشت: تصادفات روز گذشته در استان اصفهان فوتی و یک مجروح به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از این تصادفات در جاده اصفهان - نائین اتفاق افتاده است، تصریح کرد: در این تصاد ف به دنبال واژگونی پژو سرنشین خودرو جان خود را از دست داده و راننده نیز مجروح شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: علت این تصادف عدم توجه راننده به جلو بوده است.

وی همچنین به تصادف دیگری در جاده نائین اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: در این تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یه دستگاه خودروی پژو برخورد کرده که منجر به فوت جوان ۲۳ ساله و جوان پنج ساله شد.

عدم رعایت حق تقدم جان دو سرنشین موتورسیکلت را گرفت

سرهنگ کریمی عدم توجه راننده موتورسیکلت به رعایت حق تقدم برای عبور خودرو را نیز علت این تصادف اعلام کرد و بیان داشت: این حادثه نیز در جاده انرژی اتمی اتفاق افتاده است.

وی همچنین به حادثه دیگری در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که در بزرگراه شهید خرازی اصفهان اتفاق افتاد دو نفر سرنشین خودرو ۲۰۶ جان خود را از دست دادند و راننده نیز مصدوم شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه خودروی ۲۰۶ با موانع کنار بزرگراه شهید خرازی برخورد کرده است، ابراز داشت:عدم توانایی راننده در کنترل خودرو علت این حادثه بوده است.

وی افزود: سرعت این خودرو بیش از سرعت مطمئنه بوده است.

کریمی اضافه کرد: در حادثه بزرگراه شهید خرازی یکی از سرنشینان در داخل خودرو و دیگری با پرتاب شدن به بیرون از خودرو و با برخورد به خودروی دیگری جان باخته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646334
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.