فاطمه زهرا سیدان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر آن است که ناپایداری های بهاره برای امروز شنبه در سطح استان اصفهان ادامه دارد.
سیدان گفت:برای امروز گاهی افزایش ابر ، وزش باد به نسبت شدید و در برخی از مناطق استان بارش های رگباری و موقت بهاری پیش بینی می شود.
وی گفت: روند افزایش دمای هوا در هفته جاری و بویژه فردا ( یکشنبه) در این استان ادامه دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش هایی در 24 ساعت گذشته از برخی مناطق استان بارش گزارش شد که بیشترین بارندگی در استان در شهرستان علویجه با 6.4میلیمتر ثبت شد.
سیدان گفت: دمای هوای امروز صبح اصفهان به 17 درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته 2درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه روند افزایش دمای هوای اصفهان در روزهای آینده ادامه دارد گفت: دمای هوای روز گذشته اصفهان در گرمترین ساعات به 29 درجه سانتیگراد و در خنک ترین ساعات به 16 درجه سانتیگراد رسید.
وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را خور و بیابانک با 39 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان را بویین و میاندشت با پنج درجه سانتیگراد عنوان کرد.
استان اصفهان واقع در مرکز فلات ایران بدلیل گستره زیاد شامل بخش‌های متعدد کوهستانی و جلگه‌ای و اقلیم چهارگانه آب و هوایی است.
استان اصفهان در زمره مناطق خشک و کم بارش منطقه میانی کشور محسوب می شود و در سال های اخیر با پدیده خشکسالی روبرو بوده است.
ت 7150/ 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.