به گزارش ایرنا، ' منصور باقرصاد ' روز پنجشنبه در نشست خبری که دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در اصفهان برگزار شد، افزود: چنانچه قرار بود این نامزد از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کند از ابتدا شرکت نمی کرد و یا حداقل ستادهای تبلیغاتی خود در استان ها را فعال نمی نمود.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی و قالیباف هر دو از جبهه اصولگرایان پای به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته اند، افزود: حجت‌الاسلام رئیسی و محمدباقر قالیباف هر دو مورد احترام اصولگرایان هستند و در کنار یکدیگر خواهند ماند اما محمدباقر قالیباف در هر شرایطی قصد کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.
وی افزود: ستادهای انتخاباتی قالیباف در شهرستان ها، شهرها، شهرک ها و روستاهای استان اصفهان جهت ارائه برنامه های این نامزد ریاست جمهوری تشکیل شده است و فعالیت های خود را براساس قانون و به دور از بی اخلاقی انجام می دهند.
رئیس ستاد قالیباف در اصفهان اظهارکرد: کمیته های ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری با عنوان های ' بانوان'، ' جوانان'، 'حقوقی'، 'خیران'، 'رسانه' ' روحانیون'، ' شهر' و ' روستا ' ، ' فرهنگی' ،' ایثارگران ' ، ' معلولان '، 'ورزش' ، ' اقدام'، ' دانشجویان'، ' کارمندان'، ' کارگران '، 'مداحان '، 'اقشار'، ' کشاورزان'، 'اصناف' و هنرمندان با حضور افراد متخصص این حوزه ها تشکیل شده است.
وی افزود: در این کمیته ها از راهکارهایی که کارشناسان این حوزه ها و مردم برای ارائه خدمات بهتر به جامعه، پیشنهاد می کنند، استفاده می شود.
باقرصاد با بیان اینکه تلاش می کنیم مردم را با برنامه های محمدباقر قالیباف آشنا کنیم ، افزود: توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تمام زمینه ها از جمله تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات در آرامش کامل و به دور از هیجان کاذب در دستور کار ستادهای انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری است.
وی اضافه کرد: مشکلات مناطق استان اصفهان توسط ستاد انتخاباتی قالیباف در دست احصا و استخراج است تا پس از استقرار ' دولت مردم' این مشکلات بررسی و تدابیر لازم برای حل آنها از سوی دولت اتخاذ شود.
رئیس ستاد قالیباف در استان اصفهان افزود: توجه به اشتغال جوانان، افزایش تولید و واگذاری برخی امورات تصدی گری دولت به دولت های محلی به منظور تمرکز زدایی و توجه به محرومان و نقاط اجرای طرح های عمرانی در مناطق محروم در برنامه های این نامزد ریاست جمهوری است.
وی درباره سیاست های خارجی این نامزد ریاست جمهوری نیز گفت: سیاست های خارجی دولت قالیباف نشات گرفته از سیاست های کلی نظام و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
باقرصاد همچنین توجه به ارزش های انقلاب اسلامی و تقویت این ارزش ها و توجه به قانون اساسی، توجه به مشکلات جوانان و فراهم نمودن زمینه ازدواج و تامین مسکن آنها را از دیگر برنامه های قالیباف بیان کرد
وی با بیان اینکه حفظ نظام با پیشتبانی مردم امکانپذیر است، افزود: هرکاری که در راستای تقویت فرهنگ اسلامی و اقتصاد مردم انجام می شود، می تواند به حفظ نظام کمک کند.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اصفهان بااشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب تقویت نظام و خنثی کردن اهداف و برنامه های دشمنان می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.