به گزارش ایرنا در این اطلاعیه که روز چهارشنبه صادر شد، آمده است: با توجه به انتشار پاره‌ای از اخبار نادرست، به اطّلاع عموم مردم آگاه و بزرگوار می‌ رساند که مرجع عالیقدر آیت ‌الله مظاهری « مدّظلّه ‌العالی » در خصوص هیچ‌ یک از نامزدهای محترم دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، اظهار رأی و نظری نداشته و ندارند.
دفتر آیت الله مظاهری اضافه کرد: این مرجع تقلید صرفاً همواره بر ضرورت حضور گسترده و آگاهانۀ ملّت فهیم و با ایمان در همۀ صحنه‌های انتخاباتی، تأکید و توصیه می ‌نمایند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس از همۀ جوامع، احزاب، گروه‌ها و شخصیّت‌ های مختلف تقاضا می‌ شود در انتساب مطالب به دیگران و بیان مواضع خود، کمال تعهّد، امانت ‌داری و اخلاقمداری را مراعات نمایند تا فضای انتخابات از دایرۀ صمیمیّت و وحدت دینی و ملی، خارج نشود.
دفتر آیت الله مظاهری در پایان اعلام کرد: کلیّه اخبار و اطلاعات مربوط به آیت ‌الله مظاهری « مدّظلّه ‌العالی » فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظّم‌ له به آگاهی خواهد رسید و صرفاً اخبار منعکس شده در پایگاه مزبور مورد تأیید است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احزار صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.