به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه سپاهان روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته هلال احمر گفت: حضور ورزشکاران در فعالیت های اجتماعی و ارتباط با سازمان مردم نهادی همچون هلال احمر می تواند نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه و توسعه فرهنگ کار داوطلبانه در بین مردم داشته باشد.
محسن طاهری افزود: علاوه بر ورزشکاران، هواداران و تماشاگران مسابقات ورزشی که تعداد آنها هم کم نیست، علاقه مند به یادگیری مباحث امدادی هستند و این می تواند با اهداف هلال احمر نیز همسو باشد.
طاهری افزود: ما از انجام بازی دوستانه بین دو تیم سپاهان و هنرمندان به نفع بیماران سرطانی و نیازمند استقبال می کنیم و امیدواریم با این کار بتوانیم قدمی در مسیر کاهش آلام محرومان جامعه برداریم .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار با بیان اینکه هلال احمر یک نهاد مردم نهاد است که هویت خود را از مردم می گیرد، اظهار کرد: ورزشکاران الگوی مناسبی برای مردم در عرصه فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه هستند و عضویت آنها در این جمعیت تاثیر بسیاری در ترویج کارهای خیر و گسترش فرهنگ نیکوکاری و بشردوستی دارد.
محسن مومنی با اشاره به سوابق همکاری جمعیت هلال احمر استان بعنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد از یکسو و باشگاه ریشه دار و کهن سپاهان از سوی دیگر گفت: این ارتباط و تعامل می تواند در موفقیت طرفین موثر و مفید باشد .
وی افزود: مراوده هلال احمر و باشگاه سپاهان می تواند در پررنگ کردن ارزش های انسانی در جامعه نقش موثری ایفا کند و این در حالی است که بهره گیری از ظرفیت ورزش در گسترش فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری کمتر مورد توجه قرار گرفته است و بی تردید ورزش و ظرفیت بالای آن می تواند نقش موثری در کاهش آلام نیازمندان و محرومان جامعه داشته باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه بین تیم هنرمندان با تیم سپاهان به نفع بیماران نیازمند تصریح کرد: به وجود ورزشکاران در برنامه های جمعیت هلال احمر ارج می نهیم و امیدواریم بتوانیم از مشارکت این عزیزان بویژه بازیکنان تیم سپاهان در این زمینه استفاده کنیم .
مومنی در عین حال آمادگی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای ارائه آموزش های همگانی امداد و نجات به ورزشکاران، کانون هواداران و تماشاگران باشگاه فرهنگی - ورزشی سپاهان را اعلام کرد.
در این دیدار مدیرعامل و تنی چند از مسئولان باشگاه سپاهان ضمن تکمیل فرم های عضویت داوطلبانه، به کاور داوطلبی جمعیت هلال احمر ملبس شدند.
پ/8114/ 6027 خبرنگار: اکبری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.