به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی جمالی نژاد در حاشیه افتتاح بازارچه طعم مهربانی 4 که در منطقه 10 شهرداری اصفهان برپا شد، اظهار کرد: با همکاری معاونت فرهنگی - اجتماعی شهرداری اصفهان، بازارچه هایی برای عرضه دستاوردهای بانوان سرپرست خانوار در مناطق 15 گانه شهرداری راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: با ایجاد این بازارچه ها، زنان سرپرست خانوار می توانند از در آمدی برخوردار شوند.

شهردار اصفهان عنوان کرد: برای حضور بیشتر شهروندان بازارچه های صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار در فضاهای باز دایر می شود.
جمالی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه برای داشتن شهر سالم باید به آسیب های اجتماعی توجه ویژه شود، گفت: وجود این بازارچه ها می تواند علاوه بر تاثیر مستقیم در اقتصاد خانواده ها برای رفع نیازهای شهروندان نیز موثر باشد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت طرح های توانمند سازی زنان سرپرست خانوار گفت : شهرداری اصفهان برمبنای مسئولیتهای اجتماعی خود از زنان سرپرست خانوار در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و روانی حمایت خواهد کرد و حمایت های مختلف از این قشر را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

عبدالرسول امامی درحاشیه افتتاح بازارچه طعم مهربانی ۴، اظهار کرد: بازارچه طعم مهربانی با هدف حمایت و پشتیبانی از زنان سرپرست خانوار و در راستای کاهش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۲ غرفه وجود دارد، افزود: این بازارچه با حضور بیش از ۲۰ خیریه و انجمن و با ارائه محصولات و تولیدات خانگی همچون مصنوعات چوبی، چرم، لوازم تزئینی و موارد دیگر برگزار شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در آینده ای نزدیک بازاری برای اشتغال زنان سرپرست خانواده با همکاری خیریه صدیقین به صورت دائم در منطقه ۱۰ برپا می شود.

امامی با بیان اینکه بانوان علاوه بر اشتغال در آن بازارچه می توانند از برنامه های تفریحی، فرهنگی ، ورزشی و غیره استفاده کنند، ادامه داد: همچنین در این بازارچه مهدکودکی نیز برای کودکان این بانوان احداث می شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641907
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.