رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در اصفهان گفت: شعار «به عقب باز نمی‌گردیم» نشان‌دهنده عزم روحانی و حامیان روحانی برای حفاظت از ریل‌گذاری صورت گرفته برای توسعه است که این توسعه با تدبیر، عقلانیت و تمدید امید دست‌یافتنی است.

حسین نجار در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه ستادهای محلی در اصفهان راه‌اندازی شده‌اند، اظهار کرد: تقریباً می‌توان گفت در همه شهرستان‌ها نیز ستادهای دکتر روحانی راه‌اندازی و مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی افزود: ستاد دانشجویی، جوانان، ایثارگران، هنرمندان و فعالان اقتصادی نیز آغاز به کارکرده‌اند و در حال گسترش فعالیت خود هستند.

نجار به حضور پررنگ احزاب اشاره کرد و گفت: احزاب در اصفهان نیز ستادهای خود را راه‌اندازی کرده و مشغول به فعالیت هستند و یک هم‌افزایی بین آن‌ها ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ستاد شوراها از ستاد ریاست‌جمهوری کاملاً جداست و ستاد روحانی از کاندیدای خاصی در شوراها حمایت نمی‌کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد دکتر روحانی در اصفهان گفت: شعار «به عقب باز نمی گردیم» نشان‌دهنده عزم روحانی و حامیان روحانی برای حفاظت از ریل‌گذاری صورت گرفته برای توسعه است که این توسعه با تدبیر و عقلانیت دست‌یافتنی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی‌می‌گذرد، انتخابات حساسی را پیشرو داریم و انتخابات می‌تواند قدرت کشور را نشان دهد. به همین دلیل از همه می‌خواهم که در این انتخابات شرکت کنند و امیدواریم با حضور حداکثری بهترین انتخاب در میان نامزدهای ریاست جمهوری انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.