**احمد رضوانی فرماندار اصفهان گفت:برخلاف همه سیاه نمایی ها، دولت تدبیر و امید بسیاری از مشکلات را رفع کرد و تلاش ها برای ایجاد فضای مناسب همچنان ادامه دارد.

**محمدحسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از دو برابر شدن زیرساخت های فیزیکی آموزش و پرورش استان در حوزه رفاهی و فرهنگی در مدت حدود چهار سال اخیر خبر داد.

**بر اساس نتایج رتبه بندی ماه مارچ سال 2017 میلادی نظام رتبه بندی 'شاخص های اصلی علم' (ESI)، چهار عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گروه یک درصد دانشمندان برتر و پر استناد دنیا قرار گرفتند.

** احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل 12 پرونده تخلف مرتبط با انتخابات در دادگستری کل استان خبر داد.

**بارش باران ، تگرگ و وزش باد در مناطق پادنا، وردشت، سمیرم، جرقویه سفلی، پشتکوه فریدونشهر و شهرستان های نائین، اردستان، برخوار، گلپایگان، خوانسار، کاشان و آران و بیدگل باعث بروز خسارت به یکهزار و 500 هکتار از باغ ها و سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی شد.

** تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه کاگوشیمای ژاپن و دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی اصفهان منعقد شد.

**آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به روایات مختلف از معصومین(ع) در مذمت بدگویی دیگران گفت: حتی در معرفی اصلح نباید با دور شدن از انصاف، دیگران را تخریب کرد.

**فیلیپ کریون رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک با تقدیر از شهرداری اصفهان بخاطر کمک در ساخت مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در این شهر گفت: این اقدام در راستای روح و نماد جنبش پارالمپیک انجام شده است.

**سهیلا اثنی عشران مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید از آغاز فعالیت توانمند سازی بانوان بود و همواره این دیدگاه وجود داشته است.

گ/6994/ 6027*خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.