*** مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما و تجلیل از منتخبین نمونه استانی با حضور مسئولان استانی در تالار ابن سینا مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا می شود.
پنجـم مـاه مـِی مصـادف بـا 15 اردیبهشـت، از سـوی سازمـان بهداشت جهانی و کنفدراسیون بین المللی مامایی به نام ' روز جهانی ماما ' نامگذاری شده است.
برای اولین بار در سال 1980 این روز به عنوان روز جهانی ماما پیشنهاد و سپس از سال 1992 به صورت رسمی، به افکار عمومی جهان، اعلام شد.

*** سی و ششمین دوره از مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری اصفهان در تالار آزادی برگزار می شود.
در سی و پنجمین مراسم تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری اصفهان که مهرماه سال گذشته برگزار شد، ۴۹ نفر از کارآموزان وکالت پس از 18 ماه کارآموزی و موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی به جرگه وکلای دادگستری پیوستند.

*** نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش استان بمنظور گرامیداشت مقام معلم و ارائه گزارش دستاوردهای آموزش و پرورش استان اصفهان در سالن جلسات این اداره کل تشکیل می شود.
از 12 تا 18 اردیبهشت امسال به هفته معلم نامگذاری شده است.
12 اردیبهشت مصادف با شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

*** همایش زن، حضور پرشور و مشارکت حداکثری با حضور فرماندار اصفهان در محل این فرمانداری برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.