به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی روز یکشنبه با اشاره به اعلام وضعیت زرد و آماده باش به تمام شعب و تیم های عملیاتی و امداد و نجات جمعیت استان در دو روز گذشته افزود: تیم های عملیاتی جمعیت استان در دو روز گذشته به 498 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.
وی با اشاره به وقوع 23 حادثه در این بازه زمانی تصریح کرد: در این مدت به 10 مورد حادثه سیل و آبگرفتگی در شهرستان های کاشان، دهاقان، سمیرم و خور و بیابانک امدادرسانی شد.
وی گفت: در این مدت همچنین 70 نفر از عشایر آسیب دیده ناشی از سیل در شهرستان سمیرم اسکان موقت یافتند و به هفت حادثه جاده ای،سه خدمات حضوری، یک حادثه شهری، یک حادثه ناشی از وقوع طوفان و یک حادثه کوهستان توسط نیروهای عملیاتی جمعیت استان امدادرسانی شد.
کریمی تصریح کرد: 123 نفر از نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب 36 تیم عملیاتی در این مدت با همراه داشتن تجهیزات لازم در این عملیات بکارگیری شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه فعالیت پایگاه های هلال احمر در طول 24 ساعت شبانه روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در صورت اعلام هشدارهای اداره هواشناسی، تمام این پایگاه ها در حالت آماده باش یا همان وضعیت زرد قرار می گیرند که در 48 ساعت گذشته این اتفاق نیز رخ داده است.
بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر، عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.
ت 7150/6027
خبرنگار: علی نعمانی * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.