به گزارش ایرنا، پروانه سلحشوری شنبه شب در برنامه انتخاباتی مشترک انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، افزود: یک نامزد انتخاباتی چنین شعارهایی را می دهد اما وقتی بین مردم آرد امام رضا(ع) توزیع می شود، عکس تبلیغاتی گرفته و منتشر می کنند و کرامت انسان ها را زیر سئوال می برند، نشان دهنده آن است که به رای نیاز دارند که این شعارها را سرمی دهند، اما در عمل به آن پایبند نیستند.
نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهرتاکید کرد : مردم ما از دروغ و ارائه آمارهای دروغ توسط انسان های دروغگو همچنین از آدم هایی که به نام اخلاق، ضد اخلاق رفتار می کنند، خسته شده اند.
وی ادامه داد: کسی که 12 سال شهردار تهران است اما برای خاموش کردن آتش یک ساختمان و ایجاد یک مرکز برای برپایی یک نمایشگاه کتاب ناتوان است، برای اداره کشور چگونه می توان به او اعتماد کرد.
سلحشوری افزود: سئوال من این است که آیا پروژه های کلان در شهرداری تهران را به 96 درصدی ها داده اند یا به یک درصدی ها؟.
وی با بیان اینکه تفاوت دولت یازدهم با دولت پیشین به خوبی قابل درک است، افزود: اعتبار صندوق توسعه ملی در دولت گذشته 120 هزار میلیارد تومان بود که با سود آن در حدود 150 هزار میلیارد می شود، اما معلوم نیست این پول ها چه شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای افزود: دولت دهم، صندوق توسعه ملی را با 11 هزار میلیارد تومان و کشور را با کوهی از مشکلات تحویل دولت یازدهم داد.
وی افزود: مردم عقل و چشم دارند و فرق عملکرد دولت ها را می فهمند و اختلاس سه هزار میلیاردتومانی هنوز از ذهن آنها پاک نشده است.
سلحشوری ادامه داد: این افراد اکنون شعار اشتغالزایی برای جوانان سر می دهند اما زمانی که صندوق توسعه ملی به یغما رفت، هیچ عکس العملی نشان ندادند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تورم بیش از 40 درصدی در زمان تصدی دولت دهم افزود: حافظه تاریخی ما آن قدر ضعیف نشده که یادمان برود شب می خوابیدیم و صبح قیمت ها 2 برابر بود وهنوز بازار پرتلاطم سکه و ارز در دولت دهم را فراموش نکرده ایم.
سلحشوری افزود: اکنون برخی از نامزدها وعده افزایش یارانه ها را می دهند در حالیکه بخش زیادی از تورم آن دوران مربوط به یارانه ها بود.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه افزایش میزان یارانه ها منوط به تامین اعتبار مالی این بخش و مجوز مجلس است، تصریح کرد: افزایش یارانه ها، افزایش قیمت حامل های انرژی را در پی دارد بنابراین ما عطای یارانه چند برابر را به لقایش می بخشیم و نان و بنزین چند برابری نمی خریم.
وی با اشاره به اینکه مخالفان دولت هر روز برای حمله به دولت و تحریک افکار عمومی علیه دولت تدبیر و امید، یک بهانه ای را مطرح کرده اند، ادامه داد: آخرین مورد آن تاکنون مسئله فرزند وزیر آموزش و پرورش بوده است که به ناحق اتهاماتی را به وی وارد کرده اند.
نماینده مردم تهران افزود: ملت ما از دروغ و انسان های دروغگو بیزارند و از بگم بگم های دروغین نیز خسته شده اند.
سلحشوری افزود: پیش از دولت یازدهم ، جوانان ما یأس اجتماعی و نبود امید را تجربه می کردند اما پس از آن، آزادی بیان در دانشگاه های ما وجود دارد و دانشجویان براحتی می توانند با برگزاری گردهمایی، نقطه نظرات خود را بیان کنند.
وی افزود: ما آماده ایم بگوییم دوباره به دکتر روحانی رأی می دهیم زیرا دوست نداریم به گذشته بازگردیم.
ویژه برنامه انتخاباتی مشترک انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با عنوان ' ای ایران ، ای سرای امید ' شنبه شب در سالن شریعتی این دانشگاه با حضور پروانه سلحشور رئیس فراکسیون زنان مجلس برگزار شد.
در این برنامه انتخاباتی قرار بود، فخرالسادات محتشمی پور از فعالان سیاسی اصلاح طلب نیز حضور یابند اما بنا بر تصمیم مسئولان دانشگاه از حضور وی در این برنامه جلوگیری شد.
2093 / 6022
خبرنگار: اصغر دواتگر ** انتشار دهنده: مسعود عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.