به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا از دوحه، تیم ذوب آهن اصفهان که برای برگزاری آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل الاهلی عربستان به دوحه قطر بعنوان برگزارکننده بی طرف سفر کرده است، با کارشکنی عربستانی ها روبرو شد.
اعضای این تیم مقارن ساعت 13 به وقت قطر(14:30 به وقت ایران) وز شنبه وارد فرودگاه دوحه شدند.
در حالی که طبق قانون مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا؛‌ تیم میزبان باید برای تیم میهمان، اتوبوس، ماشین سواری و ماشین باربری تدارک ببیند، اما کاروان تیم ذوب آهن برغم اعلام قبلی زمان ورودش به فدراسیون قطر و باشگاه الاهلی، در بدو ورود به فرودگاه با کارشکنی سعودی ها روبرو و بدلیل مهیا نشدن وسیله نقلیه برای عزیمت به هتل، به مدت سه ساعات در فرودگاه سرگردان شد.
سرانجام با تلاش و با هماهنگی مدیران ذوب آهن، بازیکنان و کادر فنی این تیم پس از سه ساعت معطلی راهی هتل محل اقامت خود شوند.
کارشکنی سعودی ها در حالیست که باشگاه ذوب آهن در دیدار رفت دو تیم در مسقط عمان، تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار این تیم قرار داده بود.
بدلیل قطع ارتباط سیاسی ایران و عربستان، مسابقات تیم های طرفین در کشور بیطرف برگزار می شود.
تیم فوتبال ذوب آهن ایران روز دوشنبه 18 اردیبهشت در دوحه قطر میهمان الاهلی عربستان است.
دیدار دو تیم در مسقط با نتیجه 2 بر یک بسود تیم الاهلی عربستان خاتمه یافته بود با این حال، تیم ذوب آهن با کسب سه امتیاز این دیدار، جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات را از آن خود خواهد کرد.
کد8116 / 6027
خبرنگار اعزامی به دوحه: کاظم قانع ، انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.