به گزارش ایرنا، نمایش جسدهای پستی به نویسندگی 'داریوفو' نمایشنامه نویس فقید ایتالیایی است که از 16 تا 31 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی وهنری استاد فرشچیان اصفهان اجرا می شود.
جسدهای پستی یک نمایش گروتسک است که در آن موضوع مرگ بشکل طنز اجرا و برخی از مناسبت های غلط اجتماعی در ایتالیا نقد می شود که قابل تطبیق با همه جوامع است.
احسان خادمی، ایمان جلال، سحر رمضانی، مسعود یزدانبخش، مهسا واهب، مونا ابوشهاب، شکیبا مقدم و ایمان عقیلی در نمایش جسدهای پستی بازی می کنند.
نمایش جسدهای پستی به جز 21 و 22 اردیبهشت، از تاریخ 16 تا 31 اردیبهشت ماه، هر شب ساعت 20 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می رود.
نمایش در اصفهان سابقه ای چندصدساله دارد و نمایش های کمدی این خطه در چهارباغ و اجراهای مشهور در تماشاخانه های سپاهان، خنده را بر روی لب هر تماشاگری می نشاند.
در گذشته تئاتر اصفهان بخصوص تئاتر کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص خود را داشت بگونه ای که در دهه های گذشته برخی از گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب، مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد که بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.
پ/8114/خبرنگار: اکبری/ ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.