به گزارش ایرنا، در این دوره از نمایشگاه، 114 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز، کرمان، همدان، مازندران و آذربایجان شرقی در مساحتی بیش از 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به ارایه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند.
انواع مبلمان شهری و پارکی، تجهیزات زیباسازی و المان های شهری، علائم، تابلوها، تجهیزات ترافیکی و شهری، فضای سبز، انواع گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی، انواع دانه، بذر، سم و کود، گل آرایی و درختچه های تزیینی از جمله محصولات و خدماتی هستند که در این نمایشگاه عرضه می شود.
همچنین دو مجموعه بازار گل و گیاه از شهر اصفهان در دو سالن مجزا، برگزاری مسابقه بهترین تولیدکننده گلهای شاخه بریده توسط بازار گل و گیاه شهرداری با داوری اساتید دانشگاه های مرتبط، حضور اتحادیه فروشندگان گل اصفهان، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.
این نمایشگاه در ساعات 16 الی 22 از امروز تا هجدهم اردیبهشت سالجاری پذیرای عموم بازدیدکنندگان و از ساعت 9 تا 12 روز پانزدهم اردیبهشت ماه ویژه بازدید متخصصان است.
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.