به گزارش ایرنا، سبحان نظری روز پنجشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: برای روشنایی بلوار خلیج فارس به طول چهار کیلومتر، 3 میلیارد و 500 میلیون ریال صرف شده است.
وی افزود: این طرح با بهره گیری از 70 لامپ ال ای دی و با مشارکت اداره برق شهرستان کاشان اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای بازسازی، مرمت و زیباسازی بوستان گیلانه و همچنین ساماندهی باغ تالار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.
شهردار نیاسر تصریح کرد: افزون بر زیباسازی و احداث راه هایی برای رفت و آمد آسان جانبازان و معلولان به باغ تالار، 50 اصله درخت چنار نیز در این باغ کاشته شد.
وی از اجرای طرح سلامت از محل چهارطاقی تا آبشار نیاسر به طول یک کیلومتر نیز خبر داد و گفت: این مسیر برای پیاده روی گردشگران، پیش بینی شده است.
نظری تصریح کرد: عملیات آزادسازی این مسیر با صرف اعتبار 130 میلیون ریال و با مشارکت های مردمی انجام شده است.
وی از احداث باغ پنج هکتاری گل محمدی در حاشیه بلوار خلیج فارس شهر نیاسر نیز خبر داد و گفت: بخشی از این باغ که آبیاری آن تحت فشار انجام خواهد شد، به نماشگاه گل و گیاه اختصاص خواهد یافت.
وی عملیات دیوارچینی، آسفالت بلوار شهدا، احداث بوستان شهید خلبان حلاجی، جدول گذاری خیابان ها را دیگر طرحهای اجرا شده در شهر نیاسر بیان کرد.
شهردار همچنین یادآور شد: افزون بر 90 هزار گردشگر نوروزی در تعطیلات نوروز امسال از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهر دیدن کردند که از این شمار یک هزار و 500 نفر از آنان گردشگران خارجی بوده اند.
شهر نیاسر به علت وجود جاذبه‌های مختلف از جمله آبشار، غار تاریخی ریس و باغ تاریخی تالار، چارتاقی، چشمه اسکندریه، آسیاب آبی و حمام صفویه، کوشک صفوی و چشم انداز بسیار زیبا و دل انگیز در همه روزهای سال پذیرای مسافران و گردشگران از تمام نقاط کشور و جهان است.
نیاسر که در فاصله 15 کیلومتری کاشان واقع است هر‌ سال و به ویژه در فصل بهار هنگام موسم گل‌چینی و گلاب‌گیری بسیاری از گردشگران را به دامان خود می‌کشاند.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.