به گزارش ایرنا، نصرت الله قربانی شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان دکتر روحانی در ستاد مرکزی تبلیغاتی این نامزد در آران و بیدگل اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی ها و شواهد موجود، دکتر روحانی پیروز انتخابات با اختلاف آرای زیاد نسبت به نفر دوم است.
وی افزود: دکتر روحانی با آرایی به مراتب بالاتر از دوره قبل پیروز انتخابات است و اقبال مردم به وی به دلیل عملکرد مثبت در چهار سال گذشته بسیار بیشتر شده است.
وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با حضور پرشور در عرصه انتخابات، مشارکت بالای خود را هم چون گذشته نشان دهیم تا بتوانیم زودتر به اهداف نظام دست یابیم.
قربانی با بیان این که همه قبول داریم اشکالاتی در کشور وجود دارد، افزود: این مشکلات با همفکری و همدلی قابل حل است و فقط وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان را می طلبد.
وی تاکید کرد: بیشتر اعضای ستاد روحانی از خانواده های شهدا و ایثارگران هستند که بدون غل و غش و در عین صداقت و پاکی کار می کنند تا به اهداف خود برسند.
وی با تاکید بر لزوم حضور هر چه پرشور تر مردم در انتخابات اظهار داشت: همه وظیفه داریم به شکلی تنور انتخابات را گرم کنیم تا با آرای بالاتر بتوانیم بیشتر به اهداف نظام جمهوری اسلامی برسیم.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که مردم کشور در انتخابات های گذشته حضور حداکثری داشتند، در این انتخابات نیز بار دیگر با حضور پرشور شگفتی خواهند آفرید.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آران و بیدگل بیان کرد: هر انسان منصف و با وجدانی قضاوت خواهد کرد که دولت یازدهم با همه فشارها، بی مهری و کم لطفی ها کارنامه زرین و درخشانی در همه عرصه ها برای مردم عزیز و قهرمان کشور به جای گذاشته است.
وی گفت: از خصیصه های دولت یازدهم حضور همه گرایش ها و سلیقه های مختلف در مدیریت کشور و هم چنین پذیرش نقدهای منصفانه بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
/7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.