عضو حزب اتحاد استان اصفهان در جمع بانوان اصفهانی با تاکید بر دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: اگر مسائل را با دید کارشناسی بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که با وجود همه مشکلات و محدودیت ها دستاوردهای دولت در بخش های مختلف مطلوب و قابل دفاع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، ولی الله هادیان اظهار کرد: باید مراقب باشیم نگاه عامیانه جایگزین نگاه کارشناسان در بررسی دستاوردهای دولت نشود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره حضور پر رنگ مردم در صحنه که سبب شد سایه جنگ از کشور کم شود، گفت: این سخن درستی است چرا حضور و مشارکت فعال مردم در انتخاب دولت تدبیر و امید سبب شد تا این دولت با عقلانیت سایه جنگ را از کشور دور کند.

هادیان ادامه داد: دستاوردهای دولت در عرصه سیاست خارجی، مسائل نظامی فرهنگی و اجتماعی سبب شده تا همه توجه مخالفان به سمت مسائل اقتصادی معطوف شود. آنها خوب می‌داند که زمان در مسائل اقتصادی مستتر است. به این معنی که یک‌دوره زمانی باید طی شود تا فعالیت‌های اقتصادی شکل بگیرد. همه می‌دانند که برای توسعه اقتصادی ابتدا باید در اقتصاد شاهد یک تعادل عمومی باشیم تا همه بخش های اقتصادی بتواند فعالیت کنند.

وی افزود: فراموش نکنیم زمانی که دولت احمدی نژاد اولین بودجه دولت را به مجلس ارائه کرد 57 نفر از اقتصاددان و کارشناسان در نامه ای از حداد عادل رییس وقت مجلس شورای اسلامی خواستن تا مانع از تصویب بودجه شود اما این اتفاق نیفتاد و همین موضوع سبب شد تا تعادل عمومی اقتصاد که به صورت نسبی توسط دولت قبل ایجاد شده بود از بین برود. بیکاری که امروز در جامعه شاهد آن هستیم و مخالفان آن را دستاویزی برای زیر سوال بردن دستاوردهای دولت تدبیر و امید قرار داده‌اند نتیجه همین سیاست های غلط است. مهار تورم در طول چهار سال گذشته و بازگشت آرامش و ثبات اقتصادی و روانی به جامعه یکی از بزرگترین دستاوردهای اقتصادی دولت است. دستاوردی که امیدواریم با استمرار دولت تدبیر و امید ادامه پیدا کند.

قائم مقام ستاد بانوان ستاد حسن روحانی  نیز در جمع بانوان اصفهانی درباره چرایی حمایت اصلاح طلبان از روحانی گفت: مهم ترین دلیلی که دوستان اصلاح طلب در انتخاب مجدد روحانی برای رای دادن و برای جلب اعتماد و استقرار دولت دوم تدبیر و امید داشتن، این بود که تصور می کنیم آینده این سرزمین و جوانانی که به ما اعتماد کردن و ما از اولین روزهای نهضت 57 به آنها قول و بشارت استقرار دولتی مبتنی بر عدالت، مساوات با حضور توانمند همه شهروندان را داده ایم و بر این میثاق می خواهیم، باقی بمانیم. 

میربک ادامه داد: تجربه 4 ساله دولت تدبیر و امید نشان داد که دیپلماسی، اگر مبتی بر تدبیر و با هدف مهرورزی برای همه جهانیان و با هدف ارائه یک الگوی حسنه از نظام اسلامی باشد، می تواند هم دربر دارنده منافع  ملی و هم ارائه یک الگو برای همه مستضعفین سراسرجهان باشد. 

وی گفت: این روزها، روز انتخاب مبتی بر آگاهی و البته آزادی است. آرزومندیم تا دوستان همراه ما بتواند مدافع  همه ارزش های باشند که در چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید برای آن تلاش کرده است. علی رغم نداشتن رسانه و همه فشارهای آشکار و پنهانی که سبب شد تا دولت در دستیابی به اهداف و آرمان های خود به همه توفیقی که می توانست دست پیدا نکند. پس باید هر کدام به عنوان یک رسانه منتقل کننده همه تلاش ها و برنامه های باشیم که دولت تدبیر و امید در مسیر دست یابی به آنها تلاش کرده است. 

وی با اشاره به ویژگی های منتظران مصلح امام زمان گفت: آزادی، خود شناسی و حرکت در جهت اصلاح جامعه نخستین گامی است که یک مصلح باید بردارد. 

میربک یکی دیگر از ارزش های دولت امام زمان را داشتن تکنولوژی و دانش به روز عنوان کرد و گفت: همین مساله ما را ملزم می کند تا تلاش کنیم مطالعه داشته و سطح دانش و مهارت های خود را در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی و حقوق شهروندی بالا ببریم.

وی وحدت نظر و عمل مصلحین را یکی دیگر از ویژگی های منتظران عنوان کرد وگفت: وحدت عمل هنگامی است که معتقد به اصول اخلاقی باشیم، معتقد به حقوق برابر برای خودمان و سایر شهروندان باشیم. معتقد باشیم جامعه توسعه پیدا نمی کند مگر اینکه همه احاد آن تفکرات توسعه طلبانه داشته باشند. قانون آسانسور نه تنها در حوزه جامعه شناسی و روان شناسی که در همه حوزه ها صدق می کند. همه ما شهروندان ایرانی صرف نظر از دین، مذهب، نژاد، قومیت و جنسیت همه کسانی هستیم که در آسانسوری نشسته ایم تحت عنوان نظام اسلامی در ایران. اگر قرار باشد گروهی صرفا زدن کلید را جزء حق مسلم خودشان بداند و این فرصت را ندهند تا همگان بتواند در این مسیر حرکت کنند، از این موضوع  غافل هستند که در چنین موقعیتی همگان پایین می مانند . اگر قرار باشد که گروهی بتواند بالا بروند باید این عدالت، این مساوات و این حقوق شهروندی را برای همگان قائل باشند. آرزوی ما این است که دولت بعدی در امتداد دولت تدبیر امید به صورت حداکثری بتواند در دور اول بتواند آراءمردم را کسب نماید..

میر بک ادامه داد: حرکت های گاز انبری، حرکت های چهاردرصدی و 96 درصدی، حرکت های مبتنی بر توزیع سیب زمینی و آراد حرکت های مبتی بر دادن چک پول به فقرا هدیه دادن دوچرخه به فقیر در حالی که مشغول گرفتن عکس سلفی هستیم این حرکت ها پاسخ گویی یک جامعه در حال توسعه نیست. ما به دنبال توسعه فکری توسعه فرهنگی اجتماعی و سیاسی برای سرزمین مان هسیتم و در این راه مشارکت همه شهروندان را طلب می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.