به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ جهانگیر کریمی  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار  داشت: حس انسان دوستی و محبت به هم نوعان و پیروی از سیره ائمه اطهار (ع) یکی از خصلت های ویژه پلیس در نظام جمهوری اسلامی است که آن را با پلیس دیگر کشورها متمایز می کند.

وی افزود: در همین زمینه چندی پیش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر از بی خانمان شدن یک خانواده بی بضاعت در یکی از محله های این شهر مطلع شدند که به دلیل عدم تامین اجاره بهاء منزل خود و جواب کردن صاحب خانه ، مجبور شده بودند شب ها را در خودروی خود سپری نمایند.

این مقام مسئول عنوان داشت: پس از اطلاع از این موضوع ، معاون عملیات و تعدادی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تمام تلاش خود را برای تامین مکان مناسب برای این خانواده بکار بسته و آنها را مدتی در مکانی مناسب اسکان می دهند.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: سرانجام با همکاری این ماموران و مطلع نمودن فرمانداری و شورای شهر و با کمک اداره بهزیستی و کمیته امداد، یک واحد مسکونی مناسب برای این خانواده تهیه می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه عدم تامین مسکن برای این زن ممکن بود آسیب ها و خطراتی را برای آنها به دنبال داشته باشد با تقدیر از این کار خداپسندانه ماموران پلیس گفت: امروز کمک به تامین مسکن، اشتغال، ازدواج ، ترک اعتیاد معتادان، جلوگیری از بروز طلاق و رفع نیازهای مادی و معنوی خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب، وظیفه دینی، ملی و انسانی همه ماست چرا که با این کارها می توانیم جامعه اسلامیمان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون نگه داریم.

گفتنی است، خانواده مذکور طی تماس با سامانه 197 فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به مشکل خود و بی خانمان شدنش از همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر که توانستند مبالغی را تامین و یک واحد مسکونی برای آنها خریداری نمایند تقدیر کردند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636125
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.