به گزارش ایرنا، حسین نقاشی سه شنبه شب در یک مراسم سخنرانی با عنوان ' تغییرات ملموس برای جوانان و دانشجویان ' که در ستاد مرکزی جوانان دکتر حسن روحانی اصفهان برگزار شد، افزود: پیروزی حسن روحانی در انتخابات پیش رو را نباید مسجل برشمرد و باید با تمام قوا تا آخرین لحظه تلاش کرد، زیرا جریان مخالف از پا ننشسته و برای کسب آرای بیشتر تلاش می کند.
وی اظهارکرد: فعالانی که در ستادهای انتخاباتی روحانی تلاش می کنند، نباید توجه خود را به مناطق به اصطلاح بالای شهر معطوف کنند، بلکه باید در تمامی نقاط شهر خدماتی که دولت روحانی برای مردم ارائه کرد برای شهروندان به زبان ساده و با ذکر مثال توضیح داد.
به گفته این فعال سیاسی و دانشجویی، تکرار وعده های بی ثمر و بدون نتیجه در برخی از نامزدهای فعلی دیده می شود و وعده هایی مشابه با آنچه در دولت نهم و دهم داده شد با همان سبک و سیاق مطرح می کنند.
وی با بیان اینکه این وعده ها چیزی جز عوام فریبی نیست، ادامه داد: این طیف حتی دست از تبلیغات پوپولیستی برنداشته است و حتی باید بابت وعده های پیشین خود از مردم عذرخواهی کند.
نقاشی با بیان اینکه به کابینه دولت فعلی در طول فعالیت چهارساله باید نمره قبولی داد، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم حسن روحانی بهترین عملکرد را داشتند، اما وزارتخانه هایی همچون صنعت، معدن و تجارت و علوم، تحقیقات و فناوری نیازمند تغییراتی است.
این فعال دانشجویی اظهارکرد: وزارت علوم باید در انتصاب خود در دانشگاه ها و بویژه دانشگاه های اصلی کشور بیشتر دقت می کرد، زیرا رؤسای مجموعه های بزرگ علمی علاوه بر تخصص باید درک سیاسی بالایی داشته باشند.
به گفته وی دانشگاه ها محلی برای تضارب آرا و تحلیل و بررسی مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و مختص درس و رشته تحصیلی نیست.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
در انتخابات ریاست جمهوری امسال حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی آقا میرسلیم، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا با یکدیگر رقابت می کنند.
ت / 6020 / 6183
خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشار دهنده:محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.