به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد عصر روز سه‌ شنبه در اولین جلسه توجیهی کاربران رایانه شعبه های اخذ رای آران و بیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: برای انتخابات امسال 72 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد 55 شعبه مربوط به چهار شهر آران و بیدگل، نوش آباد، سفید شهر و ابوزیدآباد، 13 شعبه مربوط به 11 روستای دو بخش مرکزی و کویرات است و 4 صندوق سیار هم پیش بینی شده است.
وی با اشاره به افزایش 17 درصدی ثبت نام کاندیداها در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آران و بیدگل گفت: 270 نفر امسال برای نامزدی انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که از این تعداد 147 نفر مربوط به حوزه شهری و مابقی مربوط به روستاهاست.
معینی نژاد تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی انجام شده بیش از دو هزار نفر از عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را بر عهده خواهند داشت.
فرماندار آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مسئولیت سنگین کاربران رایانه در شعب اخذ رای اظهار کرد: مسئولیت شما نسبت به سایر اعضای پیش بینی شده در شعبه های اخذ رای بیشتر و حساس تر است که دقت نظر بیشتری را نسبت به سایرین می طلبد.
معینی نژاد افزود: کاربران باید با دقت و حوصله آموزش ها و فرایندهای انتخابات را فرا گیرند تا در شعبه های اخذ رای با مشکل مواجه نشوند.
وی تصریح کرد: کاربران حاضر در شعبه های اخذ رای باید نسبت به رعایت اصل بی‌طرفی اهتمام ویژه ای داشته و امین رای مردم باشند و ضمن داشتن دقت و حوصله در کار؛ نسبت به وظایف محوله هوشیاری و تسلط کافی را داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.