به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این نهاد انقلابی در طرح های ملی، بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت های گروهی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری با بهره گیری از ظرفیت های بومی، محلی و مغفول مانده در اقتصاد مقاومتی و کمک به امداد رسانی در حوادث و سوانح غیر مترقبه در جامعه، نقش بی بدیل خود را ایفا کرده است.
وی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در سطح شهرستان نطنز، گفت: در کنار ماموریت فرهنگی و آموزشی بسیج در شهرستان نطنز ماموریت های بسیاری در عرصه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی به سپاه محول شده است.
فرمانده سپاه نطنز با تاکید بر این که این نهاد مقدس نگهبان دستاوردهای انقلاب است، افزود: بسیج همواره در حوزه های بهداشتی و محرومیت زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که امروز در روستاها در موضوعاتی مانند اشتغال زایی و مهاجرت وجود دارد دولت و مسئولان باید به جد برای رفع بیکاری این قشر از جامعه وارد عمل شوند.
آقادوستی اظهار کرد: با توجه ماموریت این نهاد در خصوص اجرای طرح های محرومیت زدایی در حاشیه های کویری شهرستان، معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز اقدام به ساخت چهار منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و شورای روستای متین آباد کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تابستان گذشته خانه محرومان در روستاهای طامه و هنجن از بخش مرکزی نطنز نیز توسط گروه های جهادی مرمت شد.
شهرستان نطنز با 45 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد
7408/7430 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.