کارشناس مسئول پارک علم و فناوری شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز دوشنبه به ایرنا گفت:عملیات اجرایی برج فناوری در اردیبهشت سال 94 در اراضی پارک فناوری شیخ بهایی آغاز شد و تاکنون 85 درصد در عملیات سفت کاری پیشرفت داشته است.
امین نوری افزود: این برج با کاربری تحقیق، توسعه و خدمات علمی و با هدف تامین بخشی از فضای تخصصی مورد نیاز شرکت های دانش بنیان در زمینی به مساحت چهار هزار و 800 متر مربع در حال احداث است.
وی اظهار کرد: برای ساخت این برج با زیربنای 22 هزار مترمربع در 14 طبقه و 125 واحد 50 تا 150 مترمربعی حدود 40 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
نوری ادامه داد: تا کنون در مجموع 10 میلیارد تومان از محل آورده سرمایه گذار بخش خصوصی و پیش خرید سه طبقه این برج توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای این طرح هزینه شده است.
کارشناس مسئول پارک فناوری شیخ بهایی اصفهان با اشاره به آغاز پیش فروش واحدهای برج فناوری گفت: شرکت های دانش بنیان متقاضی خرید این واحدها می توانند تا سقف 250 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور دریافت کنند.
نوری از جمله مزایای استقرار در برج فناوری اصفهان را امکان استفاده از خدمات زیرساختی و مخابراتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مجاورت با شرکت های دانش بنیان و خدماتی داخلی و خارجی مستقر در برج فناوری واستفاده از خدمات مشاوره ای مالی، حقوقی و بازاریابی عنوان کرد.
عملیات اجرایی احداث برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اردیبهشت سال 94 با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور فعالیت اجرایی خود را از سال 1380 با هدف حمایت و هدایت شرکت ها و موسسات دانش بنیان آغاز کرد و اکنون حدود 480 شرکت دانش بنیان با اشتغال بیش از 6 هزار و 500 دانش آموخته دانشگاهی در آن مستقر هستند.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دارای یک مرکز رشد مقدماتی، 12 مرکز رشد فناوری و 2 پارک علم و فناوری است که پارک شیخ بهایی به بهره برداری کامل رسیده و پارک ابوریحان در حال احداث و تکمیل است.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.