به گزارش ایرنا، این خبرنگار که طبق قانون کار و با عنوان نیروی شرکتی به استخدام خبرگزاری صدا و سیما در آمده است، روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفت.
وی به دلیل کسب رتبه کشوری و به عنوان تنها خبرنگار جامعه خبری و مطبوعات استان به عنوان کارگر نمونه به این افتخار نائل شده است.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر در استان اصفهان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این استان گفت: هرکس که طبق قوانین اداره کار به درخواست کارفرما ارائه خدمات کند، کارگر نامیده می شود و کارگر می تواند یک دکتر، مهندس، دانشمند و حتی خبرنگار باشد.
احمدرضا پرنده با اشاره به اینکه انتخاب کارگران نمونه استان اصفهان بر اساس شاخص های علمی و عملی بوده است، افزود: هیات داوران باتوجه به نوآوری، خلاقیت، قطع وابستگی و خودکفایی، کسب رتبه های برتر کشوری در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی، آموزش و بهبود روابط کار و کارفرما، کارگران نمونه استان را انتخاب کرده است.
همزمان با ششمین روز از هفته کار و کارگر روز یکشنبه در مراسمی از 66 کارگر نمونه و تلاشگر استان اصفهان تجلیل شد.
همچنین در این مراسم از 11 گروه کار نمونه، 12نفر کارگران برتر در مسابقات قرآنی، چهار واحد نمونه اقتصادی، 2 خانه بهداشت نمونه و سه نفر بهبان (مهندس بهداشت حرفه ای) نمونه استان اصفهان نیز تقدیر شد.
برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده‌ است.
استان اصفهان بیش از یک میلیون کارگر دارد.
2093 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.